سه‌شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۸:۲۰
۰ نفر

مینه‌سوتا: واژگونی یک کامیون حامل کندوهای زنبور عسل در یکی از بزرگراه‌های آمریکا باعث رها‌شدن 17‌میلیون زنبور در این منطقه شد.

مقام‌های پلیس ایالت مینه‌سوتا اعلام کرده‌اند   این کامیون که حامل تعداد زیادی کندوی زنبور عسل بوده است  به‌خاطر سرعت غیر‌مجاز در جنوب شهر مناپلیس واژگون شده است.

گفته می‌شود در این حادثه یک نفر جان خود را از دست داده و دیگری هم به‌وسیله امداد‌هوایی به بیمارستان منتقل شده است. تا کنون چند نفر از نیروهای امداد در این منطقه دچار زنبور گزیدگی شده‌اند؛ به‌همین دلیل گروه‌های امداد سعی می‌کنند با آب شلنگ‌های آتش‌نشانی، این زنبورها را از منطقه دور کنند تا بزرگراه برای رفت و آمد باز شود.

رکوردزنی با پرش از ایفل

پاریس : هزاران گردشگر در پای برج‌ایفل تجمع کردند تا رکوردشکنی پرش به وسیله اسکیت از برج ایفل را تماشا کنند. تیگ‌کریس،34‌ساله توانست از پیستی به ارتفاع 30‌متر که زیر برج ایفل طراحی شده بود بپرد و نام خود را در کتاب رکوردهای گینس ثبت کند.

ماموران آتش‌نشانی برای جلوگیری از آسیب دیدن این اسکیت باز یک کیسه هوا در انتهای این پیست در نظر گرفته بودند. تلاش این اسکیت باز در مرحله اول برای ثبت این رکورد با زمین خوردن او شکست خورد اما او ترجیح داد یک بار دیگر شانس خود را امتحان کند. وی پس از شکستن رکورد پرش از بلندترین ارتفاع به‌وسیله اسکیت گفت 2‌سال به‌صورت شبانه‌روزی مشغول تمرین بوده و اکنون خوشحال است که مردم از تماشای رکوردشکنی او لذت برده‌اند.

شنا بدون دست و پا در کانال مانش

پاریس: یک معلول فرانسوی که دست‌ها و پاهایش را در یک حادثه  از دست داده است می‌خواهد با شنا کردن در کانال مانش نامش را در کتاب رکوردهای گینس ثبت کند. فیلیپ کرویزون،42ساله که به «مرد آهنی» معروف است در سال 1994 دست و پاهایش را در سانحه‌ای از دست داد اما از آن زمان تلاش کرده به زندگی عادی خود ادامه دهد.

2سال پیش وی با کمک مربیانش توانست به‌سختی در یک استخر شنا را یاد بگیرد  و اکنون می‌خواهد در عرض 24‌ساعت 35‌کیلومتر طول کانال مانش را شنا کند. وی روز گذشته در مصاحبه با خبرنگاران اعلام کرد شنا‌کردن در کانال مانش برای او یک رویاست که می‌خواهد با تحقق آن توانایی‌هایش را به خودش ثابت کند. یک تیم پزشکی قرار است در طول این مسیر بر سلامتی فیلیپ کرویزون نظارت داشته باشند.

برگزاری مسابقه قل دادن پنیر

 کوپرهیل:  صدها نفر از مردم انگلیس با  وجود مخالفت مقام‌های دولتی در مسابقه قل‌دادن پنیر شرکت کردند. این مسابقه هر سال روی تپه‌های منطقه کوپرهیل برگزار می‌شود و در سال‌های گذشته باعث شکستن دست و پای ده‌ها نفر شده است.

داور این مسابقه یک پنیر گرد را از بالای تپه به پایین قل می‌دهد و هر کسی که بتواند این پنیر را با دویدن به پایین تپه به دست بیاورد به عنوان برنده مسابقه معرفی می‌شود. مسئولان منطقه که‌برگزاری  این مسابقه را به عهده نگرفته بودند امسال هیچ آمبولانسی به تپه‌های محل رقابت قل دادن پنیر اعزام نکردند. سرعت قل‌خوردن پنیر در این مسابقه که برگزاری آن بیش  از 200‌سال قدمت دارد به بیش از 120‌کیلومتر بر ساعت می‌رسد.

کد خبر 108818

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز