همشهری آنلاین: مهدی تقوی و امیر علی‌اکبری در رقابت‌های کشتی جایزه بزرگ گرجستان به دیدار نهایی راه یافتند.

  به گزارش واحد مرکزی خبر در رشته کشتی آزاد مهدی تقوی کشتی‌گیر وزن 66 کیلوگرم کشورمان در دور اول زارکوا از گرجستان را با نتیجه 7- صفر شکست داد، در دور دوم نیز توسکالیدزه از گرجستان را در دو تایم و با نتایج مشابه 1- صفر شکست داد، در دور سوم لوبجانیدزه از گرجستان را در دو تایم و با نتایج 1- صفر و 2- صفر شکست داد و درمرحله نیمه‌نهایی نیز موویاشویلی از گرجستان را با نتایج مشابه 1- صفر پشت سرگذاشت تا عصرامروز برای کسب مدال طلا مقابل هایسلان گارسیا از کانادا قرار گیرد.

در وزن 55 کیلوگرم فرزان بهرامی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم مقابل لدناو از اوکراین با نتایج 2- 4 و 2- 2 شکست خورد و باتوجه به شکست این کشتی‌گیر اوکراینی مقابل حریف آذربایجانی، بهرامی از دور رقابت ها کنار رفت.

در کشتی فرنگی و در وزن 120 کیلوگرم امیر علی‌اکبری در دور نخست گولشیوادزه از گرجستان را ضربه فنی کرد، وی در دور دوم نیز جاخاشویلی از کشور میزبان را با نتایج صفر- 2، 2- صفر و 1- صفر پشت سر گذاشت، علی اکبری در دیدار نیمه نهایی فرتنیدزه از گرجستان را با نتایج 3- صفر و 1- صفر شکست داد تا امشب برای کسب مدال طلا مقابل بولکوادزه از گرجستان قرار گیرد.

محسن بشینجی در همین وزن پس از استراحت در دور نخست در دور دوم مورچیلادزه از گرجستان را با نتایج 1- صفر و 2- صفر شکست داد، وی در دیدار نیمه‌ نهایی مقابل بولکوادزه از کشور میزبان با نتایج 2- 1، صفر- 2 و صفر- 1 شکست خورد و به دیدار رده‌بندی راه یافت.

دیشب و در آخرین مسابقات برگزار شده در کشتی فرنگی در وزن 55 کیلوگرم محسن حاجی پور در دیدار نهایی مقابل گوکیلدزه از گرجستان شکست خورد و صاحب مدال نقره شد.در این وزن کشتی گیران ازبکستان و گرجستان مشترکا سوم شدند.

در وزن 66 کیلوگرم امید نوروزی در دیدار نهایی مقابل ینسی خانلوف از قزاقستان مغلوب شد و نقره گرفت.در این وزن نمایندگان گرجستان و قزاقستان مشترکا سوم شدند.

در وزن 96 کیلوگرم محمد رضا اکبری در دیدار رده بندی کاجایا از گرجستان را پشت سر گذاشت و صاحب گردن آویز برنز شد.در این وزن کشتی گیران ازبکستان و گرجستان صاحب مدال طلا و نقره شدند و دیگر نماینده گرجستان سوم شد.

* در کشتی آزاد نیز در وزن 60 کیلوگرم سید مراد محمدی در مصاف برای کسب نشان طلا نتیجه را به کوردیانی کشتی گیر گرجستانی واگذار کرد تا به مدال نقره قناعت کند.در این وزن کشتی گیران گرجستان وهند مشترکا سوم شدند.مصطفی آقاجانی دیگر نماینده کشورمان در این وزن از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در وزن 120 کیلوگرم فردین معصومی در دیدار فینال مقابل بریاندزه از کشور میزبان با نتایج یک بر صفر و دو بر یک به پیروزی رسید و صاحب مدال طلا شد.داود احمدی دیگر نماینده کشورمان در این وزن هم در دیدار رده بندی موفق شد با پیروزی مقابل کسیلیدزه از گرجستان صاحب مدال برنز شود.دیگر مدال برنز این وزن به نماینده گرجستان رسید.

رقابت‌های اوزان 60 و 84 کیلوگرم کشتی فرنگی و 74 و 84 کیلوگرم کشتی آزاد فردا برگزار می‌شود.

کد خبر 109103

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز