همشهری آنلاین: سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: با هیچ بازیکنی به توافق صددرصد نرسیده‌ایم.

پرویز مظلومی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: جلسات مختلفی را با بازیکنان و کادر سرپرستی باشگاه استقلال داشته‌ایم. در نشست با بازیکنانی که قراردادشان تمام شده و یا بازیکنانی که بلاتکلیف هستند صحبت‌هایی را انجام دادیم. همچنین با نظری جویباری در مورد بازیکنانی که قرار است جذب کنیم هم صحبت کرده‌ام.

وی در پاسخ به این سوال که آیا با بازیکنی برای ماندن دراستقلال به توافق نهایی رسیده است یا نه، گفت: با هیچ بازیکنی به توافق صددرصد نرسیده‌ایم. هرچند اگر به توافق هم برسیم هیچ قراردادی نمی‌توانیم ببندیم چرا که باید فتح الله زاده سرپرست باشگاه از مسافرت بیاید تا او قراردادها را ثبت کند. فتح الله زاده فردا شب از سفر بازمی‌گردد.

سرمربی تیم استقلال با بیان این که هیچ مطلبی در مورد بازیکنان جدید و یا بازیکنانی که قصد جدایی از استقلال را دارند، نمی‌تواند بیان کند، گفت: اگر قرارداد بازیکنی تمام شده باشد و مورد نظر ما نباشد به صورت طبیعی آزاد است و می‌تواند جدا شود. البته برخی بازیکنان را نیاز داریم که در صدد تمدید قرارداد آنها هستیم.

وی در مورد این که لیست مازاد باشگاه استقلال را چه بازیکنانی تشکیل می‌دهند، گفت: نمی‌توانم این لیست را اعلام کنم. باید ببینیم وضعیت بازیکنانی که می‌خواهیم جذب کنیم چه می‌شود و همچنین شرایط بازیکنان مورد نظرمان در تیم چگونه است، سپس لیست مازاد از طریق مسوولان باشگاه اعلام خواهد شد.

مظلومی در مورد سه بازیکنی که در زمان مدیریت واعظی آشتیانی با باشگاه استقلال قرارداد امضا کرده‌اند نیز به ایسنا گفت: ما تنها می‌توانیم شش بازیکن لیگ برتری جذب کنیم و اگر به جمع بندی نهایی برسیم که این بازیکنان مورد نیاز ما نیستند قراردادشان فسخ می‌شود. اولویت اصلی ما جذب بازیکنانی است که پست آنها خالی شده، به هر حال هر اظهارنظری در مورد رفتن یا ماندن صالحی‌نژاد، دسوزا و شیرزاد به مطالعه بیشتر نیاز دارد.

وی افزود: جذب این سه بازیکن (صالحی نژاد، دسوزا و شیرزاد) در لیست خرید من به عنوان سرمربی وجود ندارد، اما آنها با باشگاه استقلال قرارداد دارند و باید به جمع بندی نهایی برسیم که می‌توانیم از آنها استفاده کنیم و یا نه.

مظلومی در مورد کادر فنی باشگاه استقلال گفت: با چند نفر مذاکره کردیم و در حال مطالعه نهایی هستیم، اولویت من کار با مجید نامجو مطلق است. در حال رایزنی با دیگر پیشکسوتان استقلال هستم و هر زمان که نهایی شود اعلام می‌کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا مسعود اقبالی مربی اسبق استقلال نیز جزو گزینه‌های مربیگری این تیم است، گفت: نمی‌توانم اسم بیاورم، اما با پیشکسوتان استقلال درحال صحبت هستم. 

کد خبر 109534

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز