سه‌شنبه ۸ تیر ۱۳۸۹ - ۱۰:۳۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: اتحادیه فوتبال انگلیس درباره وضعیت کاپلو تصمیم‌گیری خواهد کرد.

 اتحادیه‌ فوتبال انگلیس اعلام کرد وضعیت کاپلو در تیم ملی انگلیس و ادامه همکاری‌اش با این تیم در دو هفته آینده مشخص خواهد شد.

به گزارش ایسنا، سر دیو ریچارد، رئیس اتحادیه فوتبال انگلیس با اشاره به این مطلب گفت: با توجه به شکست سنگین 4 بر 1 مقابل آلمان شرایط برای ادامه همکاری با کاپلو سخت و دشوار است، اما هنوز هیچ چیز قطعی نشده و همه چیز به تصمیم این اتحادیه بستگی دارد.

این مقام مسئول درباره حساسیت مردم انگلیس نسبت به نتایج تیم فوتبال این کشور گفت: رقابت‌های یورو 2012 بسیار نزدیک است و مردم نمی‌خواهند بار دیگر شاهد ناکامی تیم کشورشان در این رقابت‌ها باشند.

در صورتی که اعضای کمیته‌ تصمیم گیرنده به این نتیجه برسند که حضور کاپلو تضمین‌کننده موفقیت در این رقابت‌ها نیست قطعا به همکاری او با انگلیس پایان خواهند داد.

کاپلو پیش از این اعلام کرده بود قصد ندارد از سمت خود استعفا دهد و درباره آینده کاری‌اش بعدا تصمیم خواهد گرفت. تعدادی از بازیکنان از جمله استیون جراد، کاپیتان انگلیس پس از حذف از جام جهانی از حضور کاپلو و ادامه همکاری او حمایت کرده بودند.

با توجه به مطرح شدن نام‌هایی برای جانشینی کاپلو در سمت سرمربیگری انگلیس به نظر نمی‌رسد کاپلو شانسی برای نشستن روی نیمکت این تیم داشته باشد.

اعتماد انگلیسی‌ها به "فابیو کاپلو" ادامه دارد 

با وجود حذف تحقیرآمیز تیم ملی انگلیس از رقابت‌های جام جهانی 2010 و  در شرایطی که اتحادیه فوتبال انگلیس برای فسخ قرارداد فابیوکاپلو باید 15 میلیون پوند بپردازد و گفت‌وگوهای دوشنبه شب دو طرف نتیجه مشخصی نداشت، سی و دو درصد از کاربران سایت اینترنتی روزنامه ایندیپندنت معتقدند که فابیو کاپلو همچنان بهترین گزینه برای سرمربیگری تیم ملی انگلیس است.

در این نظرسنجی پس از کاپلو، هری ردنپ با کسب 25درصد آرا بهترین گزینه برای هدایت تیم ملی این کشور است و روی هاجسون با 22 درصد در رده سوم ایستاده است.

پس از این سه مربی، اسون گوران اریکسون با 9، مارتین اونیل با 7 و استوارت پیرس با شش درصد آرا در رده‌های چهارم تا ششم قرار گرفته‌اند.

کد خبر 110603

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز