همشهری آنلاین: رقابت‌های لیگ تیراندازی با کمان باشگاه‌های کشور با قهرمانی تیم‌های ایدم تبریز، استقلال و ستارگان به پایان رسید.

هفته پایانی رقابت‌های لیگ تیراندازی با کمان ایران در مسافت 18 متر با حضور 31 تیم طی دو روز در دو کمان کامپوند و ریکرو در دو بخش بانوان و مردان در سایت تخصصی تیر و کمان آزادی برگزار و با شناخت قهرمانان به کار خود پایان داد.

به گزارش مهر، در پایان این مسابقات که از فروردین ماه سال جاری آغاز شده بود، تیم خراسان جنوبی به عنوان تیم اخلاق و ایدم تبریز با کسب 2 عنوان قهرمانی و یک نایب قهرمانی به عنوان موفق‌ترین تیم حاضر در این لیگ معرفی شدند.

در کمان ریکرو مردان، تیم‌های ایدم تبریز، ستارگان و دانشگاه علوم پزشکی گیلان به ترتیب عناوین اول تا سوم را از آن خود کردند. در کمان ریکرو بانوان نیز بعد از تیم ایدم تبریز، تیم‌های توچال تهران و ستارگان دوم و سوم شدند.

در کمان کامپوند بانوان تیم استقلال قهرمان شد و تیم‌های ایدم تبریز و قزوین دوم و سوم شدند. در کمان کامپوند مردان نیز ستارگان در مکان نخست ایستاد و قزوین و دانشگاه علوم پزشکی گیلان به ترتیب عناوین دوم و سوم را از آن خود کردند.

کد خبر 111745

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز