دربی‌شایر: بی‌توجهی یک مادر انگلیسی باعث مرگ بچه 4‌ساله‌ او در ماشین‌لباسشویی شد

Laundary

قضیه از این قرار است که این خانم پس از قفل‌کردن در خانه بچه‌هایش را در خانه می‌گذارد و برای خرید بیرون می‌رود. این مادر پس از برگشتن به‌خانه متوجه می‌شود که پسر کوچکش در خانه نیست و به‌همین خاطر ماموران پلیس را در جریان می‌گذارد. در حالی که ماموران امنیتی در حال گشت‌هوایی در منطقه با بالگرد برای پیدا‌کردن این پسر بچه بودند این مادر بی‌توجه جسد فرزندش را در ماشین‌لباسشویی پیدا می‌کند. هنوز مشخص نیست این بچه 4‌ساله بر اثر چرخیدن ماشین یا بسته‌شدن در آن و خفگی جان خود را از دست داده است.

دلخوری اوباما از دعوت‌نشدن به عروسی

واشنگتن:بــاراک‌اوبـامــا، رئیس‌جمهوری آمریکا این روزها به‌خاطر دعوت‌نشدن به‌مراسم عروسی دختر هیلاری‌کلینتون، وزیر‌امور‌خارجه کابینه خود دلخور است. در‌حالی که روزگذشته مراسم‌عروسی چلسی‌کلینتون در شمال نیویورک برگزار شد اوباما ناراحتی خود را از این مسئله در یک مصاحبه تلویزیونی نشان داد.

اوباما در برنامه تلویزیونی شبکه ای‌بی‌سی در نهایت سعی کرد این مسئله را با شوخی تمام کند و اعلام کرد: بودن یک رئیس‌جمهور به اندازه کافی در مراسم عروسی سخت است. شما که نمی‌خواهید 2‌رئیس جمهور را در یک عروسی ببینید؟ برخی چلسی، دختر‌بیل‌کلینتون، رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا را یکی از امیدهای حزب دمکرات در آینده می‌دانند.

حراج دندان‌های مصنوعی چرچیل

لندن: دنـدان‌هـای مـصـنوعی وینستون‌چرچیل، نخست‌وزیر زمان جنگ انگلیس در یک حراجی به‌قیمت بیش از 23‌هزار دلار به‌فروش رسید. این دندان‌های مصنوعی طوری ساخته شده بودند که صدای چرچیل را برای سخنرانی‌های رادیویی‌اش واضح‌تر کنند. نخست وزیر زمان جنگ انگلیس از دوران کودکی از نوعی بیماری لثه و دندان رنج می‌برد و به‌همین خاطر دندان مصنوعی او به‌شکل ویژه‌ای طراحی شده بود تا صدای وی برای سخنرانی‌ها رسا باشد.

یک مجموعه‌دار ناشناس هم میکروفونی که چرچیل با آن پایان جنگ جهانی دوم را اعلام کرد در اختیار دارد. گفته می شود چرچیل 4‌دست دندان مصنوعی داشته است که یکی از آنها به‌همراه او دفن شده است. یکی از این دندان‌های مصنوعی در موزه لندن نگهداری می‌شود.

مرغی که خیال می‌کند پنگوئن است!

پکن: خانه یک کشاورز چینی این روزها به محل رفت و آمد مردم برای تماشای مرغی عجیب تبدیل شده است. این مرغ که در خانه این کشاورز به‌دنیا آمده و بزرگ شده رفتار و حرکاتش مانند یک پنگوئن است. این مرغ بال‌های کوچکی دارد و مانند یک پنگوئن و به‌صورت ایستاده راه می‌رود.

رسانه‌های چین به‌خاطر انیمیشن مشهور «پنگوئن خوش‌قدم» اکنون به این مرغ لقب شخصیت‌های کارتونی را داده‌اند. صاحب این حیوان می‌گوید که هر چند مرغ پنگوئن نمای او مانند شخصیت این انیمیشن نمی‌تواند آواز بخواند و شنا کند اما به هیچ‌وجه قصد کشتن او را ندارد. این کشاورز چینی می‌گوید که خانواده‌اش علاقه شدیدی به این مرغ دارند و نمی‌توانند ندیدن حرکات بامزه او را یک روز هم تحمل کنند

کد خبر 112741

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز