همشهری آنلاین: محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور فردا (چهارشنبه) در راستای دور سوم از سفرهای استانی و همزمان با هفتاد و سومین سفر استانی به استان همدان سفر می‌کند.

ahmadi nejad

به گزارش خبرگزاری فارس، سخنرانی در جمع مردم این استان، شرکت در کارگروه فرهنگ و هنر، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، تشکیل هفتاد و سومین جلسه استانی هیئت دولت و گفت‌وگوی مستقیم از طریق شبکه استانی با مردم این استان از جمله برنامه‌های رئیس‌جمهور در این سفر خواهد بود.

دیدار با منتخبان و فرهیختگان، مدیران و مسئولان ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان همدان نیز از دیگر برنامه‌های احمدی‌نژاد در این سفر دو روزه می‌باشد.

همچنین همزمان با سفر رئیس‌جمهور به استان همدان 9 عضو کابینه این هفته به شهرها و مناطق مختلف این استان سفر می‌کنند.

سید محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مجید نامجو وزیر نیرو،‌ صادق خلیلیان وزیر جهادکشاورزی و محمد عباسی وزیر تعاون در شهرستان‌های ملایر، کبودرآهنگ، تویسرکان و رزن حضور می‌یابند.

همچنین رضا تقی‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در شهرستان اسدآباد، مرتضی بختیاری وزیر دادگستری در شهرستان فامنین و مرضیه وحیددستجردی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در شهرستان نهاوند حضور خواهند یافت و از نزدیک در جریان مشکلات مردم این مناطق قرار خواهند گرفت.

بر اساس این گزارش، علی نیکزاد ثمرین وزیر مسکن و شهرسازی و علی اکبر محرابیان وزیر صنایع و معادن نیز در شهرستان‌های بهار و همدان حضور یافته و ضمن آشنایی با مسائل شهرستان، مشکلات منطقه را بررسی و دستورات لازم را صادر می‌کنند.

اعضای دولت در جلسات شورای اداری این شهرستان‌ها نیز حضور خواهند یافت.

 

کد خبر 112994

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز