سه‌شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۸۹ - ۰۴:۵۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدیر ارشد بخش سخت‌افزار اپل که از زمان ورود به این شرکت شاهد مشکلات سخت‌افزاری متعددی برای گوشی‌های آی‌فون 4 بود، این شرکت را ترک کرد

iphone4 senior manager resign

به گزارش بی‌بی‌سی، مارک پپرمستر از سال 2009 از شرکت IBM به اپل پیوست و مدیریت بخش مهندسی سخت‌افزار آی‌فون و آی‌پاد را برعهده داشت.

 بسیاری علت رفتن وی از شرکت اپل را وجود مشکلات سخت‌افزاری در سیستم آتنن‌دهی گوشی‌های آی‌فون 4 می‌دانند. اپل هنوز توضیحی در مورد این تغییر مدیریت نداده‌است و معلوم نیست که پپرمستر خود استعفا کرده یا اخراج شده‌است.

 از زمان انتشار آی‌فون 4 مشکل آنتن دهی گریبانگیر این گوشی بوده‌است و اپل راه حل‌های متعددی برای رفع آن پیش روی کاربران قرار داده‌است.[بیشتر بخوانید]

 تحقیقات موسسه Consumer Reports نشان می‌دهد که این گوشی مناسب مصرف کاربران نیست. Consumer Reports از موسسات تحقیقات بازار در آمریکا و منبع معتبری برای راهنمایی در مورد خرید محصولات مختلف است.

 یکی از سخنگویات اپل به بی‌بی‌سی گفته که باب منسفیلد از بخش سخت‌افزار محصولات مکینتاش جای مدیر قبلی بخش آی‌فون و آی‌پاد را خواهد گرفت.

مارک پپرمستر قبل از پیوستن به اپل 25 سال در شرکت IBM  کار می‌کرده‌است. وی در سال 2008 با اپل قرار داد کار بست ولی به علت شکایت IBM‌ از وی در مورد اینکه رفتن وی به اپل قرار دادش با آن را نقض می‌کند، شروع به کارش در اپل تا نیمه‌های 2009 به تعویق افتاد.

کد خبر 113511

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز