همشهری آنلاین: مراسم انتخاب برترین‌های اخلاقی لیگ نهم برگزار شد و کاپیتان پرسپولیس برترین بازیکن اخلاقی ده ساله فوتبال ایران شد.

bagheri

مراسم انتخاب برترین‌های اخلاقی لیگ نهم سه‌شنبه شب (2 شهریور) با حضور علی کفاشیان، رئیس فدراسیون فوتبال، مهدی تاج، نایب رئیس، عزیز محمدی، رئیس سازمان لیگ، علیرضا علیپور، دبیر ستاد منشور اخلاقی و شماری از مدیران و مربیان و بازیکنان تیم‌های لیگ برتری برگزار شد.

در این مراسم به مربیان و بازیکنانی که در طول فصل گذشته عنوان برترین‌های اخلاقی را در سی و چهار هفته لیگ نهم به دست آورده بودند تندیس و لوح تقدیر اخلاقی داده شد.

به گزارش فارس، امین متوسل‌زاده نیز به عنوان مرد برتر اخلاق لیگ نهم از تیم مقاومت سپاسی انتخاب شد. متوسل زاده فصل گذشته یک موقعیت صددرصد گل را به دلیل مصدومیت دروازه‌بان استیل آذین به اوت زد.

امین متوسل زاده

 

سید محمد حسینی، مدافع ذوب آهن و سید مهدی رحمتی دروازه‌بان سپاهان دوم و سوم شدند.

کریم باقری نیز به عنوان مرد برتر اخلاق در 10 سال فوتبال حرفه‌ای ایران انتخاب شد.

کریم انصاری‌فر، مهاجم تیم سایپا نیز به عنوان جوان برتر اخلاق لیگ نهم انتخاب و معرفی شد.

در این مراسم علی دایی فقط برای لحظاتی حضور پیدا کرد.

ابراهیم زاده مربی برتر اخلاقی لیگ نهم شد

در بخش انتخاب برترین مربیان برتر اخلاقی، بعد از اهدای جوایز به پانزده مربی که فصل گذشته به عنوان مربی برتر اخلاقی انتخاب شدند سه مربی برتر اخلاقی لیگ معرفی شدند.

منصور ابراهیم زاده

منصور ابراهیم زاده، سرمربی ذوب آهن به عنوان مربی برتر اخلاق انتخاب شد. داود مهابادی، مربی فصل گذشته تیم مقاومت و مجید جلالی، سرمربی تیم فولاد خوزستان نیز در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

از محمود یاوری، سرمربی تیم صبا به عنوان مربی با تجربه لیگ تقدیر ویژه شد.

امیر قلعه‌نویی در این مراسم حضور نداشت. حمید استیلی، افشین پیروانی، محمد غلامی، محمد احمدزاده، پرویز مظلومی در این مراسم حضور داشتند.

شاهین بوشهر تیم برتر اخلاق لیگ نهم شد

در این مراسم همچنین تیم فوتبال شاهین بوشهر به عنوان تیم برتر اخلاقی لیگ نهم انتخاب شد. این تیم در جریان لیگ نهم هیچ بازیکن اخراجی نداشت.

سه باشگاه نیز به عنوان باشگاه‌های برتر فرهنگی انتخاب شدند. ذوب آهن برترین باشگاه بود و سایپا و سپاهان نیز در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

باشگاه مقاومت سپاسی نیز که به لیگ دسته اول سقوط کرد به عنوان باشگاه برتر اخلاقی انتخاب شد.

لازم به ذکر است که دکتر امین نوروزی، مسئول کمیته پزشکی تیم استقلال تهران به عنوان پزشک با اخلاق لیگ برتر معرفی شد.

کد خبر 114756
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز