همشهری آنلاین: وزیرعلوم تحقیقات و فناوری گفت: آیین‌نامه جدید نقل وانتقال دانشجویان از نیمسال دوم سال تحصیلی آینده اجرایی خواهد شد

کامران دانشجو

به گزارش خبرنگار واحد مرکزی خبر؛ کامران دانشجو امروز در حاشیه مراسم افتتاح ساختمان دانشکده‌های دانشگاه علم و صنعت در جمع خبرنگاران از ابلاغ ایین نامه نقل و انتقال دانشجویان تا هفته آینده خبرداد.

وی افزود : این آیین نامه برای افرادی که حداقل یک نیمسال در دانشگاه مبدا تحصیل کرده اند اجرا می شود و دانشجویان جدیدالاورود را شامل نخواهد شد .

وی افزود : در ایین نامه قبلی دانشجویان فقط می توانستند پس از گذراندن دو نیمسال تحصیلی در دانشگاه مبدا با موافقت دانشگاه مقصد به عنوان میهمان ادامه تحصیل دهند اما در آیین نامه جدید این مدت زمان به یک نیمسال تحصیلی کاهش یافته است .

دانشجو آخرین آمار ثبت نام متقاضیان عضویت در هیئت علمی دانشگاه‌ها را نزدیک به هفت هزار نفر اعلام کرد و گفت : مهلت ثبت نام عضویت در هیئت علمی تا 20 شهریور ماه اعلام شده است که احتمالا تمدید خواهد شد.

وی پیش بینی کرد: بیش از 10 هزار نفر فرم تقاضای عضویت در هیئت علمی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی وابسته به وزارت علوم را در مهلت مقرر تکمیل کنند

کد خبر 115017
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز