سه‌شنبه ۲۳ شهریور ۱۳۸۹ - ۱۴:۴۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: سرمربی تیم فوتبال امید با بیان اینکه مثل برخی مربیان قول قهرمانی نمی‌دهم گفت: تیم امید را طوری بسته‌ایم که بتواند در مسابقات مقدماتی المپیک موفق باشد.

غلامحسین پیروانی

به گزارش مهر، غلامحسین پیروانی سه شنبه در پایان نشست کمیته فنی تیم‌های ملی در مورد انتقادات مطرح شده از وی پیرامون انتخاب سه بازیکن بزرگسال برای تیم امید گفت: اکثر تیمها که در بازیهای آسیایی گوانگجو شرکت می‌کنند زیر 23 سال هستند اما ما بازیکنان زیر 21 سال انتخاب کردیم تا بتوانند در مسابقات مقدماتی المپیک هم تیم امید را همراهی کنند.

 وی با بیان اینکه برخلاف دوره‌های گذشته که اکثر نفرات حاضر در بازی‌های آسیایی نمی‌توانستند در مقدماتی المپیک شرکت کنند افزود: ما مشکلی نداریم و می‌توانستیم حتی بازیکنان مطرح زیر 23 سال را هم برای گوانگجو استفاده کنیم اما تیم ما همه زیر 20 سال هستند تا بتوانند در مقدماتی المپیک که اهمیت بیشتری دارد ما را همراهی کنند.

 سرمربی تیم فوتبال امید با بیان اینکه بازیکنان تیم برای بازی‌های تدارکاتی ویتنام را خودم انتخاب کردم تا تعامل خوبی بین ما و باشگاه وجود داشته باشد، تاکید کرد: سه بازیکن بزرگسال حتی می‌توانند در  مسابقات مقدماتی و نهایی المپیک هم ما را همراهی کنند و از این نظر هم مشکلی نخواهیم داشت و آنها می‌توانند بیشتر با نفرات ما هماهنگ شوند.

 وی در پاسخ به این سئوال که احتمال دارد در بازی‌های گوانگجو از نفرات برتر تیم جوانان استفاده شود گفت: ما بازی‌های قهرمانی جوانان آسیا را نگاه می‌کنیم اما به علت اینکه لیست خود را اعلام کرده‌ایم  تنها می توانیم از آنها در مقدماتی المپیک استفاده کنیم و این احتمال وجود دارد بازیکنان برتر دعوت شوند.

 پیروانی با بیان اینکه هنوز سه بازیکن بزرگسال که تیم امید را همراهی می‌کنند مشخص نیست گفت: من با مربیان و باشگاه‌ها صحبت می‌کنم و پس از توافق نام آنها را اعلام می‌کنیم تا در آینده مشکلاتی برای استفاده از این بازیکنان پیش نیاید تا این لحظه تنها حضور رحمتی قطعی شده است.

 وی با تاکید بر اینکه تمام بازی‌های لیگ را تماشا می‌کنم تا نفرات مستعد را به تیم امید دعوت کنم افزود: من این نفرات را خودم انتخاب کردم و هیچ تحمیلی در این زمینه وجود ندارد.

 پیروانی در پاسخ به این سئوال که آیا قول قهرمانی در مسابقات گوانگجو را می‌دهد گفت: هدفمان رسیدن به قهرمانی است و با توکل به خدا تمام توانمان را می‌گذاریم تا به این هدف برسیم اما قول دادن اشتباه است. مارادونا قول داد آرژانتین را قهرمان جهان کند. وینگادا قرار بود پرسپولیس را قهرمان ایران کند و مربی برزیل هم قول قهرمانی تیمش در جام جهانی را به مردم کشورش داده بود اما هیچکدام عملی نشد. با این شرایط ما قول نمی‌دهیم و فقط تلاش می‌کنیم.

 وی با این اینکه امیدوار است مشکلات خروج از کشور بازیکنانش حل شود خاطرنشان کرد:‌ اگر پیش از حضور در گوانگجو دو سه بازی دیگر برگزار کنیم انتظاراتم برآورده می‌شود.

 سرمربی تیم فوتبال امید با بیان اینکه خودش پیشنهاد مسابقه با کامرون را داده بود در خصوص انتقادات مطرح شده در دیدار با لهستان اظهار داشت: متاسفانه امروز قلم دست دشمنان است. بگذارید هرچه می‌خواهند بگویند.

 پیروانی در پایان گفت: متاسفانه بعضی ‌ها دوست دارند حاشیه‌ها را پررنگ کنند در صورتی که پیروزی مقابل لهستان یکی از تیم‌های شرق اروپا که مقام سوم دنیا را دارد بسیار ارزشمند است. 

کد خبر 116109
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز