ماساچوست: یک زن 48‌ ساله آمریکایی مجبور شد برای نجات زندگی خود با یک تمساح نیم‌تنی وارد جنگ تن ‌به‌ تن شود

crocodile

مارا‌کریستیان، 48‌ساله به‌همراه شوهر خود برای تفریح به‌یک منطقه ییلاقی رفته بود که ناگهان این تمساح غول‌پیکر با 4‌متر طول وارد قایق آنها شد. شوهر ترسوی این زن که52‌کیلوگرم وزن دارد با دیدن این تمساح در داخل کابین پناه گرفت و این زن مجبور به مبارزه با این حیوان شد.

این زن در این مبارزه سرانجام توانست به تفنگ‌شکاری شوهرش برسد و این تمساح را بکشد. قرار است این تمساح که 60‌تا 70‌سال عمر داشته تاکسیدرمی و برای بازدید عموم به‌نمایش گذاشته شود. هنوز علت حمله ناگهانی این تمساح مشخص نشده است.

رکوردشکنی بازنشسته‌ها

لندن: دو بازنشسته انگلیسی موفق شده‌اند بلندترین خیار جهان را پرورش دهند. آنها پس از بازنشسته‌شدن، گلخانه کوچکی برای خودشان درست کرده‌اند که در آن گیاهان و میوه‌های مختلفی را پرورش می‌دهند. طول خیاری که آنها کشت کرده‌اند بیش از 119‌سانتی‌متر است که رکورد جدیدی در جهان به‌حساب می‌آید.

رکورد پیشین این رشته در اختیار یک کشاورز انگلیسی بود که 2‌سال پیش محصول خیاری به‌طول 104‌سانتی‌متر برداشت کرد. آنها اکنون با ارسال نامه‌ای از مسئولان کتاب‌ رکوردهای گینس دعوت کرده‌اند تا برای بررسی و ثبت رکورد آنها اقدام کنند. هنوز رکوردشکنی این دوبازنشسته به‌طور رسمی ثبت نشده اما آنها اکنون در گلخانه کوچک خود در تلاش برای پرورش بزرگ‌ترین گوجه‌فرنگی جهان هستند.

وسیله حمل ‌و‌نقل جدید نظامیان

واشنگتن: یک شرکت تولید تجهیزات نظامی وسیله جدیدی برای رفت‌و‌آمد آسان و سریع در مناطق جنگی تولید کرده است. این وسیله که با نام دی‌تی‌وی شناخته می‌شود در واقع با الهام از وسایل بازی بچه‌ها ساخته شده است اما توانایی‌های یک تانک را برای عبور از مسیرهای ناهموار دارد. مقام‌های این شرکت عقیده دارند که این وسیله جابه‌جایی افراد را برای استقرار در محل‌های خاص، امدادرسانی و دیگر موارد، بسیار آسان می‌کند.

علاوه بر این گفته می‌شود امکان تجهیز این وسیله نقلیه به سلاح‌های اتوماتیک برای شرکت در نبردهای مختلف وجود دارد. دی‌تی‌وی همچنین می‌تواند از راه دور کنترل شود و در موارد خطرناک، برای نظامیان، تسلیحات و تجهیزات را به‌نقاط مورد نظر برساند.

ثبت رکورد بزرگ‌ترین بینی جهان!

آنکارا: نام یک مرد اهل ترکیه به‌عنوان دارنده بزرگ‌ترین بینی جهان در کتاب رکوردهای گینس ثبت شد. به‌گفته مقام‌های کتاب گینس طول بینی آقای مهمت ازیورک،61‌ساله حدود 8/8‌سانتی‌متر است و به‌همین خاطر او صاحب بزرگ‌ترین بینی جهان شناخته می‌شود. هر چند از نقاط مختلف جهان ادعاهایی برای شکستن رکورد این رشته شده بود اما فقط بینی آقای ازیورک توانست نظر کارشناسان گینس را جلب کند.

آقای ازیورک بر خلاف بسیاری از مردم می‌گوید به‌هیچ عنوان از داشتن این بینی بزرگ ناراحت نیست و هیچ‌گاه دلش نخواسته است که زیر تیغ جراحی زیبایی‌بینی برود. بر‌خلاف وجود شایعاتی درباره پیرمردی با بینی 14‌سانتی‌متری نام مهمت‌ازیورک، در ویرایش 2011‌کتاب رکوردهای گینس که به‌تازگی منتشر شده، به‌ثبت رسیده است.

کد خبر 116538

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز