همشهری آنلاین: نمایندگان کشورمان در ششمین دوره رقابت‌های ساواته قهرمانی جهان به دو مدال برنز دست پیدا کردند.

savate

رقابت‌های ساواته ( بوکس فرانسوی) قهرمانی جهان به میزبانی پاریس از روز جمعه (2 مهر) با حضور ورزشکارانی از 35 کشور جهان آغاز شده است که مهدی میان محله در وزن 57- کیلوگرم و حامد متین فر در وزن 70- کیلوگرم به مصاف حریفان خود رفتند.

در پیکارهای وزن 56- کیلوگرم، میان محله که با حریفانی از کشورهای ژاپن، اسپانیا و روسیه همگروه شده بود ابتدا حریف ژاپنی را در سه راند متوالی مغلوب کرد و سپس در بازی دوم ساواته کار اسپانیایی را با نتیجه مشابه شکست  داد. نماینده کشورمان بازی سوم را به دلیل دریافت اخطار به روسیه واگذار کرد. وی در مرحله نیمه نهایی در مصاف با حریف قدرتمند فرانسوی بازنده شد و به مدال برنز رسید.

در مسابقات وزن 70- کیلوگرم، متین فر در مسابقه نخست مقابل حریف سرشناس صربستانی به دلیل دریافت اخطار، شکست خورد ولی در دو مسابقه متوالی برابر انگلستان و اسپانیا پیروز شد تا وی نیز راهی مرحله نیمه نهایی شود. متین فر در این مرحله، به مصاف بلژیک رفت که به دلیل مصدومیت از ادامه مسابقه بازماند و او نیز به مدال برنز بسنده کرد.

به گزارش مهر، آلمان، بلژیک، کانادا، کره، اسپانیا، فرانسه، انگلیس، هلند، ایران، ایتالیا، ایرلند، ژاپن، روسیه، آمریکا، سوئیس، اسلوونی، رومانی و ... از جمله کشورهای حاضر در این دوره از مسابقات جهانی ساواته هستند.

تیم ملی ساواته ایران در مسابقات جهانی 2008 با سه شرکت کننده توسط مهدی میان محله به یک مدال برنز دست یافته بود.

 

کد خبر 116907
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز