گروه شهری: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی پایتخت از تشدید برخورد با 3 تخلف تجاوز به خطوط عابر پیاده، نبستن کمربند ایمنی و رعایت نکردن قوانین از سوی موتور سواران در هفته نیروی انتظامی خبر داد.

police

سردار حسین رحیمی از اجرای چندین طرح در هفته نیروی انتظامی خبر داد و گفت: طی این مدت طرح‌های برخورد با تجاوز به خطوط عابر پیاده، عدم‌استفاده از کمربند ایمنی و برخورد با تخلفات موتور سواران تشدید می‌شود.

وی از حضور ماموران راهنمایی و رانندگی پایتخت برای آموزش رعایت قوانین و مقررات رانندگی به کودکان در 5 پارک ترافیک تهران واقع در مناطق 5، 12، 15، 18 و 20 خبر داد و درخصوص برنامه‌های اجرایی در هفته ناجا توسط پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ اظهار داشت: در 13 مهرماه سال‌جاری همایش تجلیل از نمونه‌های ترافیکی با حضور مسئولان شهری و رانندگان نمونه شخصی، تاکسی و اتوبوسرانی در فرهنگسرای خاوران برگزار خواهد شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ افزود: 15 مهرماه سال‌جاری همایشی مشترک با شورای سیاستگذاری جامعه ایمن شهر تهران با عنوان ارتقای ایمنی کودکان برگزار می‌شود.

سردار رحیمی اظهار داشت: همه ماموران راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در این هفته با انداختن حمایل با چهره‌ای نو در شهر حاضر خواهند شد که روی این حمایل شعار «حمایت شما پشتوانه اقتدار شماست» حک شده است. همچنین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از اهدای هدایایی به کودکان در معابر عمومی، پارک‌ها و نمایشگاه‌ها خبر داد.

کد خبر 117439

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز