همشهری آنلاین: چلسی لندن، صدرنشین لیگ برتر فوتبال انگلستان، نهمین دیدار فصل را برابر ولورهمپتون برگزار کرد. این مسابقه با برتری بی‌دردسر صدرنشین به پایان رسید. دیدار منچستر سیتی و آرسنال از مهم‌ترین رویارویی‌های هفته‌ نهم است.

لیگ برتر انگلیس

چلسی لندن موفق شد مهمان "بی دردسر" خود، ولورهمپتون را با دو گل بدرقه کند. این دیدار که بعد از ظهر شنبه (۲۳ اکتبر/ اول آبان) در چارچوب هفته‌ نهم پرمیرلیگ برگزار شد، صدرنشین جدول را ۲۲ امتیازی کرد. ولور هم با یک پله سقوط به جایگاه ۱۹ رفت.

تاتنهام، یکی از نمایندگان انگلیس در چمپیونزلیگ اروپا نیز در دیدار هفته‌ نهم خود با اورتون به تساوی یک بر یک رسید. تک‌امتیاز این دیدار، شاگردان هری رِدنپ (تاتنهام) را با ۱۵ امتیاز به مکان سوم جدول رساند؛ مکانی که آرسنال و منچستر یونایتد هم موقعیت تصاحب آن ‌را دارند.

"من یو" در دیدار نهم خود در فصل جاری میزبان استوک‌سیتی، از "میانه‌نشینان" پرمیرلیگ است. ۳ امتیاز احتمالی، مهمان را ۱۷ امتیازی خواهد کرد.

و اما در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته‌ نهم آرسنال به دیدار منچسترسیتی می‌رود. پیروزی آرسنال این تیم را ۱۷ امتیازی می‌کند و پس از منچسترسیتی به رده‌ سوم می‌رساند. اگر هم منچسترسیتی ۱۷ امتیازی میزبان خود را شکست دهد، با ۲۰ امتیاز "دست‌نیافتنی‌تر" می‌شود.

به گزارش دویچه‌وله،‌ دو دیدار یادشده و مصاف بلک‌برن-لیورپول روز یکشنبه (۲۴ اکتبر) انجام خواهند شد.

در دیگر دیدارهای انجام‌شده‌ هفته‌ نهم هم نتایج زیر به دست آمدند:

بیرمنگام ۲ - بلک‌پول 0
ساندرلند 1 - استون‌ویلا 0
وست‌برومویچ ۲ - فولهام 1
ویگان یک - بولتون یک
نیوکاسل ۲ - وستهام یونایتد1

کد خبر 119056
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز