همشهری آنلاین: رئیس هیات ورزش‌های رزمی کرج گفت:‌ '‌جعفر احمدی'‌، رزمی کار این شهرستان با شرکت در مسابقات قهرمانی جهان که به تازگی در ترکیه برگزار شد، کمربند سلطانی رینگ این رقابت‌ها را تصاحب کرد.

ahmadi

'‌علی مهین ترابی'‌ روز سه‌شنبه به ایرنا گفت:‌ این موفقیت حاصل تلاش مربیان از جمله 'علی مهردان'، بدنساز این رزمی کارکرجی است .

وی خاطرنشان کرد:‌ انگیزه بالا، نداشتن استرس و انجام تمرینات منظم و برنامه‌ریزی شده ازجمله دلایل کسب این موفقیت توسط احمدی بود.

وی اضافه کرد:‌ در این رقابت‌ها این رزمی‌کار کرجی ابتدا بر حریفی از کشور هلند به نام پیترنت غلبه کرد و در فینال حریف ترک خود، ارکان را ظرف 30 ثانیه با ضربه فنی شکست داد.

مهین ترابی گفت :‌ مهردان مدت یک سال است که برنامه‌های بدنسازی این قهرمان جهان را روزانه طی دو جلسه، صبح‌ها به صورتی هوازی و سرعتی و بعد از ظهرها به صورت قدرتی و استقامتی تنظیم و اجرا می کند.

وی افزود:‌ این رزمی‌کار قهرمان کرجی اکنون دارای 12 مدال طلای رقابت‌های جهانی است که چهار مورد آن تصاحب کمربند طلای جهان است .

‌احمدی، این قهرمان ایرانی ساکن کرج، مرکز استان البرز اکنون 26 سال سن دارد و مدت 19 سال است که در رشته‌های رزمی مویتای و کیک بوکسینگ زیر نظر علی مهین ترابی که علاوه بر این سرمربی تیم ملی مویتای کشور نیز می‌باشد فعالیت می‌کند.

اکنون شهرستان کرج دارای 12 هزار رزمی‌کار در رشته‌های مویتای و کیک بوکسینگ است که سه هزار نفر آنان را بانوان تشکیل می‌دهند.

این رزمی‌کاران با 150 مربی و 400 داور در 150 باشگاه ورزشی شهرستان کرج مشغول فعالیت هستند.

کد خبر 119839
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز