جمعه ۱۴ آبان ۱۳۸۹ - ۱۳:۵۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: پرویز مظلومی گفت:‌ از عملکرد بازیکنانم اصلا راضی نیستم.

پرویز مظلومی

به گزارش ایسنا، سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران پس از شکست 2 بر صفر تیمش مقابل صنعت نفت آبادان در هفته چهاردهم لیگ برتر  اظهار کرد: از باخت استقلال ناراحتم اما در عین حال این پیروزی را به صنعت نفت تبریک می‌گویم، آن‌ها خوب بازی کردند و مزد بازی خوب خود را نیز گرفتند.

 مظلومی ادامه داد:‌ نفت در نیمه اول برخلاف جریان بازی به ما گل زد، ما سعی کردیم پس از آن جریان بازی را به دست بگیریم اما متاسفانه تعدادی از بازیکنان ما دستوراتی را که به آن‌ها داده بودیم در زمین پیاده نکردند.

 سرمربی تیم استقلال با بیان این که از بازیکنانم اصلا راضی نیستم، افزود: بازی بسیار پر فشار و حساسی بود، من از عملکرد بازیکنانم اصلا راضی نیستم. در حالی که می‌توانستیم بهتر نتیجه بگیریم.

 پرویز مظلومی در پاسخ به این سوال که آیا استقلال پس از پیروزی در داربی مغرور شده است، گفت: خیر. ما از این لحاظ اصلا مغرور نشده‌ایم،فکر می‌کنم پس از داربی کمی از نظر داوری بر روی بازی‌های ما حساسیت ایجاد شده است. احساس می‌کنم هر دو گل نفت مشکوک بود اما در مورد داوری اظهارنظر نمی‌کنم و به قهرمانی هم خسته نباشید می‌گویم.

 سرمربی تیم استقلال در ادامه در رابطه با عملکرد صنعت نفت نیز اظهار داشت: آن‌ها کار فنی خوبی را در این بازی انجام دادند، ممکن است که ضعف‌هایی را داشته باشند اما مقابل تماشاگران خود بسیار خوب بازی کردند، ما در همه شهرها تماشاگر داریم اما در آبادان غریب هستیم. ضمن این که از محبت تماشاگران آبادان در ابتدای بازی نیز تشکر می‌کنیم.

 مظلومی همچنین در پاسخ به این سوال که چرا در این بازی اصلا از روی نیمکت استقلال تکان نخورد، گفت: من مدیون نفت هستم و هواداران نفت از من انتظار دارند و من با این کار به آن‌ها پاسخ دادم.

 سرمربی تیم استقلال در مورد دلایل باخت تیمش نیز گفت: یکی از دلایل اصلی باخت ما آسیب‌دیدگی جباری در نیمه اول بود که باعث شد مبعلی با بدن گرم نکرده وارد زمین شود. ضمن این که نبود آرش برهانی هم خط حمله ما را با کمبود بازیکن مواجه کرده بود.

 مظلومی با بیان این‌که استقلال حتما در این فصل سهمیه آسیایی را خواهد گرفت، ادامه داد: به هر حال در فوتبال برد و باخت وجود دارد اما بازیکنان ما حرفه‌ای هستند و این باخت تاثیری روی تیم ما نمی‌گذارد، در عین حال نباید نتیجه این گونه رقم می‌خورد. مطمئن هستم که تیم ما سهمیه آسیایی را خواهد گرفت.

کد خبر 119948
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز