گروه سیاسی: رئیس قوه‌قضاییه با اشاره به اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها از مردم خواست در اجرای این قانون دولت را یاری دهند.

لاریجانی

آیت‌الله صادق آملی لاریجانی با تاکید بر این نکته که قوه قضاییه در حد توان و دایره وظایفش در اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها همکاری خواهد کرد، گفت: از اصناف محترم می‌خواهم در اجرای این قانون همکاری کنند و تحت‌تأثیر افراد سودجو قرار نگیرند و احیانا با احتکار احتیاجات مردم موجب آزار واذیت آنان نشوند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی قوه قضاییه، وی روز گذشته در دیدار خانواده‌های شهدا و ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از رفتارهای دوگانه غرب درخصوص حقوق بشر عنوان کرد: کشورهای غربی باید بدانند که در عزم راسخ ملت ایران خللی ایجاد نمی‌شود گرچه آنها که خود مدعی حقوق بشر هستند، خودشان ناقض‌ترین کشورها در زمینه حقوق بشرند و بدترین شکنجه‌ها را در زندان گوانتانامو انجام می‌دهند.

لاریجانی از افزایش وگسترش سیاست‌های دوگانه در زمینه حقوق بشر ابراز تأسف کرد وافزود: ملت ما سالیان سال و در اوج فشار‌های سیاسی و تحریم‌ها و جنگ تحمیلی با دست‌های خالی در مقابل توطئه‌ها و ادعا‌های غربی‌ها ایستاد و حالا که در بهترین وضعیت خود قرار دارد، طبعاً هرگز زیر بار فشارهای آمریکا نخواهد رفت.

کد خبر 120449

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز