همشهری آنلاین: معاون اول رییس جمهوری گفت: دولت مصمم به توسعه و پیشرفت شرق و جنوب شرق کشور است.

پرویز داووی روز پنجشنبه 7 دی در سفر به سیستان وبلوچستان در جریان بازدید از قرارگاه عملیاتی رسول اکرم (ص) افزود: یکی از اولویت‌های دولت پیشرفت اقتصادی و ایجاد رفاه عمومی برای مردم است.

وی اضافه کرد: در همین رابطه شورای توسعه شرق کشور زیر نظر معاون اول رییس جمهور ایجاد شده است که در زمینه‌های اجتماعی، اقتصادی، امنیتی و غیره پیشرفت و توسعه را برای جنوب شرق کشور به ارمغان آورد.

معاون اول رییس جمهور گفت: شورای توسعه شرق کشور با برنامه ریزی و اجرای برنامه‌های کوتاه، میان و بلند مدت در بخش‌های مختلف فعالیت می‌کند.

داوودی افزود: در ارتباط با انسداد مرز، تقویت نیروی انتظامی، گمرک و بازارچه‌های مرزی اعتبارات خوبی در بودجه امسال اختصاص یافته و در متمم بودجه نیز این موضوع در نظر گرفته شده است.

وی اظهار داشت: در همین راستا در بودجه سال ‪ ۸۶‬نیز یکی از اولویت‌ها انسداد مرزها، تقویت نیروی انتظامی، گمرک و بازارچه‌های مرزی است که انشاالله با این اعتبارات بتوانیم طرح‌های انسداد مرز را تمام کنیم.

داوودی گفت: برای توسعه شرق و جنوب شرق کشور در صدد هستیم از مزیت‌های موجود از جمله انتقال گاز از عسلویه و ایجاد صنایع مختلف استفاده کنیم.

وی از فعالیت‌های قرارگاه عملیاتی رسول اکرم (ص) تقدیر کرد و افزود: با حضور کشورهای بیگانه در منطقه کشت و تولید مواد خانمانسوز مخدر افزایش پیدا کرده که این امر نشان‌دهنده دست داشتن خودشان در این زمینه است.

کد خبر 12060

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز