همشهری آنلاین : معاون اجرایی سازمان سنجش آخرین مهلت ثبت نام داوطلبان آزمون دوره‌های کاردانی، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته دانشگاه جامع علمی کاربردی سال 89 را تا ساعت 24 چهارشنبه سوم آذر ماه اعلام کرد.

دانشگاه علمی-کاربردی

حسین توکلی در گفتگو با خبرگزاری مهر با بیان این خبر گفت: تا این ساعت 165هزار نفر برای شرکت در آزمون کاردانی 89 دانشگاه جامع علمی کاربردی و 174 هزار نفر برای شرکت در آزمونهای کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته این دانشگاه ثبت نام کرده اند.

معاون اجرایی سازمان سنجش آموزش کشور تعداد ثبت نام کنندگان در آزمون کارشناسی پیوسته سال گذشته دانشگاه جامع علمی کاربردی را بیش از 10 هزار نفر و تعداد ثبت نام در آزمون کارشناسی ناپیوسته سال گذشته این دانشگاه را 222 هزار نفر اعلام کرد و گفت: به نظر می رسد با توجه به مهلت باقیمانده برای ثبت نام در این آزمونها تعداد ثبت نام کنندگان در آزمونهای امسال دانشگاه جامع علمی کاربردی مانند سال گذشته باشد.

وی در یادآوری نحوه ثبت نام در آزمونهای کارشناسی و کارشناسی ناپیوسته دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت اینترنتی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org و دریافت دفترچه راهنمای ثبت‌نام از طریق سایت نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

توکلی افزود: با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت‌نام در این روش به صورت اینترنتی انجام می‌شود، داوطلبان لازم است به وسیله کارت‌های عضو شبکه بانکی شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال است، با مراجعه به سایت سازمان سنجش و پرداخت مبلغ 85 هزار ریال به عنوان وجه ثبت‌نام شرکت در آزمون، نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

معاون اجرایی سازمان سنجش با بیان اینکه داوطلبان این آزمونها همچنین می توانند با مراجعه به دفاتر پستی و تهیه دفترچه راهنمای شرکت در آزمون و کارت اعتباری نسبت به ثبت نام اقدام کنند به مهر گفت: این داوطلبان باید مبلغ 85 هزار ریال بابت دریافت یک کارت اعتباری ثبت‌نام و دفترچه راهنمای شرکت در آزمون پرداخت کنند همچنین مبلغ 7 هزار ریال نیز بابت هزینه توزیع دفترچه راهنما و کارت اعتباری ثبت‌نام نیز توسط دفتر پستی از داوطلب دریافت می‌ شود.

توکلی یادآور شد: پس از مطالعه دفترچه راهنمای شرکت در آزمون و آشنایی با کلیه شرایط و ضوابط آزمون داوطلب باید با مراجعه به سایت اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور نسبت به ثبت ‌نام اقدام کنند.

وی درباره جزئیات ثبت نام در آزمون کاردانی 89 دانشگاه جامع علمی کاربردی نیز گفت: داوطلبان شرکت کننده در این آزمون باید دارای دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه (چهار ساله یا شش­ ساله نظری و هنرستان) یا دیپلم سه ساله نظام جدید، دیپلم نظام جدید فنی و حرفه‌ای و یا دیپلم نظام جدید کاردانش باشند.

معاون اجرایی سازمان سنجش خاطرنشان کرد: دفترچه راهنمای آزمون دوره‌های کاردانی دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی سال 89 و همچنین نحوه ورود به سایت برای ثبت‌نام و اقدامات لازم برای انجام ثبت‌نام اینترنتی در سایت سازمان آمده است.  

کد خبر 121456

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز