سه‌شنبه ۲ آذر ۱۳۸۹ - ۱۵:۳۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: مشاور اجرایی باشگاه پرسپولیس در رابطه با غیبت کریم باقری در تمرینات تیم پرسپولیس و حضور شیث رضایی در تمرینات تیم امید پرسپولیس توضیح داد.

 به گزارش ایسنا، محمد رسایی درباره غیبت کریم باقری در تمرینات تیم پرسپولیس گفت: "بعد از بازی با داماش تیم به تهران بازگشت اما باقری هیچ صحبتی در مورد تصمیمی که اتخاذ کرده با کادر فنی و مدیریت تیم نداشت. بنابراین توقع نداشتیم که وی بدون هماهنگی در تمرینات حاضر نشود. در این راستا طی روزهای آینده از او دعوت می‌کنیم تا در کمیته انضباطی باشگاه حاضر شده و در مورد این غیبت توضیح دهد."

 مشاور اجرایی باشگاه پرسپولیس درباره مباحث مطرح شده در مورد حضور شیث رضایی در تمرینات تیمی غیر از تیم اصلی پرسپولیس گفت: "شیث رضایی پس از محرومیت از حضور در تمرینات تیم بزرگسالان، بدون این که با باشگاه هماهنگ باشد در تمرین تیم امید پرسپولیس شرکت کرد. ما این توقع را داشتیم که رضایی قبل از حضور در تمرین این تیم با مسئولان باشگاه و مدیر تیم‌های پایه هماهنگی لازم را انجام دهد که چنین اتفاقی نیافتاد. با این حال وقتی متوجه شدیم که رضایی روز یکشنبه در تمرین تیم امید شرکت کرده است به خاطر احترام به وی، اجازه تمرین داده شد، اما رضایی در صورتی که بخواهد تمرین کند و آمادگی بدنی خود را حفظ کند باید با تیم ب پرسپولیس تمرین کند."

کد خبر 121490

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز