دهلی‌نو: یک مرد هندی برای جشن گرفتن پیروزی نامزد مورد علاقه‌اش در انتخابات محلی این کشور یک انگشت دست خودش را قطع کرد!

برای دومین‌بار است که آنیل‌شارما که در ایالت بیهار زندگی می‌کند یکی از انگشتان خود را به اراده خودش قطع می‌کند. وی پیش از این یک انگشت دیگر خود را هم در زمانی که نیچ‌کومار در انتخابات ماه نوامبر سال 2005‌به پیروزی رسید قطع کرده بود. این مرد که اکنون باید زندگی‌اش را با 8‌انگشت دست ادامه دهد می‌گوید شیفته تلاش‌های نماینده این منطقه برای توسعه و کار برای مردم است. خانواده این مرد پس از اعلام نتیجه انتخابات، یک هفته تلاش کردند که جلوی این کا ررا بگیرند اما آنیل‌شارما سرانجام از یک موقعیت برای قطع انگشتش استفاده کرد.

نجات معجزه‌آسا از دست میخ

کالیفرنیا: یک کارگر ساختمانی در آمریکا به‌طور معجزه‌آسایی از مرگ نجات پیدا کرد. قضیه از این قرار است که آقای ویکتور‌بناویدز در حال تعمیر سقف خانه‌ای در ایالت کالیفرنیا بوده که تعادلش را از دست می‌دهد و به‌صورت تصادفی دستش دکمه دستگاه میخ زن بادی را فشار می‌دهد. به خاطر این حادثه میخی با طول 8‌سانتی‌متر سقف دهان این مرد را سوراخ می‌کند اما آقای بناویدز زمانی موضوع را می‌فهمد که متوجه خونریزی دهانش می‌شود. پزشکان پس از عکسبرداری از سر این مرد متوجه شدند که میخ فقط به‌فاصله یک میلی‌متر از مغز او متوقف شده ‌است. به‌گفته پزشکان، این مرد 28‌ساله با خوش‌اقبالی از کور‌شدن یا مرگ حتمی نجات پیدا کرده و به‌زودی از بیمارستان مرخص می‌شود.

استقبال از قایق در حال غرق‌شدن

پاریس: طرح یک قایق در حال غرق‌شدن این روزها حسابی در فرانسه با استقبال مواجه شده است! این قایق توسط آقای جولین‌برتیر طوری طراحی شده است که همه حتی ماموران گاردساحلی در نگاه نخست تصور می‌کنند در حال غرق ‌شدن است اما هیچ خبر بدی وجود ندارد.

تعادل این قایق به‌وسیله تیرک ویژه‌ای در زیر آن حفظ می‌شود و ماهیگیران می‌توانند روی آن در‌حالی که مردم با تعجب نگاهشان می‌کنند به صید‌ بپردازند. آقای جولین این قایق را با استفاده از نصف‌کردن قایق دیگری ساخته و در زیر آن 2‌موتور الکتریکی تعبیه کرده که به ماهیگیران اجازه می‌دهد در همین وضعیت با این قایق در آب حرکت کنند. طراح این قایق اما حفظ تعادل آن در هوای توفانی را تضمین نمی‌کند!

ماجراجویی‌های آقای بادکنکی

مکزیک: پرواز یک مرد آمریکایی با استفاده از تعداد زیادی بادکنک باعث استقبال مردم شده است. آقای جاناتان‌ترپ که نخستین‌بار با پرواز بر‌فراز کانال انگلیس به‌شهرت رسید این بار با دعوت و سرمایه‌گذاری مقام‌های دولت مکزیک اقدام به یک پرواز ماجراجویانه دیگر کرد.

آقای ترپ این‌بار هم با تقلید از انیمیشن مشهور «بالا» ‌با استفاده از تعداد زیادی بادکنک به ارتفاع 5‌هزار و 500‌متری زمین رفت تا علاقه خود به این نوع پرواز خطرناک را بار دیگر ثابت کند. آقای ترپ با‌پر کردن این بادکنک‌های ویژه و غول‌پیکر با گاز هلیوم به‌آسمان پرواز و مسافتی بیش از 160‌کیلومتر را طی کرد. با همکاری مقام‌های دولت مکزیک یک برنامه عکسبرداری هوایی هم ترتیب داده شده بود تا ماجراجویی این مرد دوستدار پرواز با بادکنک ثبت شود.

کد خبر 122158

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز