همشهری آنلاین: تیم ملی دوچرخه‌سواری ایران که قرار بود بامداد یکشنبه (21 آذر) برای حضور در مرحله دوم مسابقات جام جهانی پیست راهی کلمبیا شود، به دلیل عدم همکاری سفارت آلمان حضور در این رقابت‌ها را از دست داد.

bycicle

به گزارش ایسنا، ‌با وجود همکاری وزارت امور خارجه کلمبیا برای حضور رکاب‌زنان ایرانی در مسابقات مرحله دوم جام جهانی، سفارت آلمان حاضر به صدور روادید ترانزیت نشد.

همچنین مارکوس توماس نگل مربی آلمانی ایران نیز چندین بار به همراه مسئولین فدراسیون برای رفع این مشکل به سفارت آلمان مراجعه کرد ولی در نهایت بدون دریافت جواب قانع‌کننده‌ای، مجبور به ترک سفارت شد.

ویزای ترانزیت تنها به منظور حضور چند ساعته ورزشکاران ایرانی در فرودگاه فرانکفورت درخواست شده بود و سفارت آلمان بدون ارائه هیچ گونه توضیحی از صدور روادید خودداری کرد.

مرحله دوم مسابقات دوچرخه‌سواری جام جهانی پیست، از 25 تا 27 آذرماه سال جاری در کلمبیا برگزار می‌شود که محمود و محمد پراش، حسنعلی ورپشتی، فرشید فارسی‌نژادیان، آروین معظمی گودرزی، مهدی سهرابی، عباس سعیدی‌تنها، امیر زرگری و علیرضا حقی نفرات تشکیل‌دهنده تیم ملی ایران در این رقابت‌ها بودند.

مرحله سوم مسابقات جام جهانی پیست، جهت کسب سهمیه المپیک از اول الی سوم بهمن ماه سال جاری در پکن برگزار خواهد شد.

کد خبر 123120

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز