همشهری آنلاین: پزشک باشگاه پاس همدان با انتقاد از عدم حضور آمبولانس در ورزشگاه شهید رجایی قزوین گفت: در صورتی که این موضوع رعایت می‌شد، مشکلات محبی که جمجمه‌اش در حین بازی شکست،کمتر بود.

محبی بازیکن پاس

 حسین کیانی در گفت و گو با فارس، در مورد مشکلی که برای امیر محبی، بازیکن پاس همدان در جریان بازی این تیم با پیکان به وجود آمد؛ اظهار داشت: محبی به علت برخوردی که با میرزاپور، دروازه‌بان حریف داشت دچار شکستگی جمجمه شد. وی در همان لحظه به دلیل گیر کردن زبان در حلقش دچار تشنج و بیهوشی شد که این موضوع در همان دقایق اولیه برطرف شد.

وی با بیان اینکه به دلیل عدم وجود امکانات جراحی اعصاب در شهر قزوین محبی را به تهران منتقل کردیم؛ ادامه داد: زمانی که قصد انتقال محبی را داشتیم، وی از علایم حیاتی خوبی برخودار و امکان انتقالش به تهران وجود داشت. البته آمبولانس اورژانس قزوین نیز همکاری خوبی با ما داشت.

کیانی تأکید کرد: متأسفانه آمبولانس در داخل ورزشگاه شهید رجایی وجود نداشت. اگر آمبولانس در ورزشگاه بود، می‌توانستیم رسیدگی سریعتری داشته باشیم و مشکلات محبی نیز کمتر بود.

وی با اعلام اینکه پس از انتقال به بیمارستان چمران از محبی سی تی اسکن گرفته شد، افزود: با هماهنگی با دکتر آریان این انتقال انجام شد و محبی در حال حاضر در بیمارستان ایرانشهر تهران بستری است.

پزشک پاس همدان در مورد آخرین وضعیت کیانی گفت: برای بررسی وضعیت نهایی وی منتظر پاسخ پزشکان متخصص هستیم. کیانی در حال حاضر مشکل سر درد و سرگیجه دارد، اما از علایم حیاتی خوبی برخودار است.

کد خبر 123921
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز