پنجشنبه ۱۴ دی ۱۳۸۵ - ۱۵:۱۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: هفته پانزدهم رقابت های لیگ برتر باشگاه های فوتبال کشور با پیروزی حساس پرسپولیس و تساوی ابومسلم و راه آهن آغاز شد.

در آغاز رقابت های این هفته لیگ برتر، پرسپولیس که بازی آخر خود ا در خانه به راه آهن واگذار کرده بود در اصفهان در مقابل تیم ذوب آهن به میدان رفت که موفق شد با نتیجه 3 بر دو از سد شاگردان کربکندی بگذرد تا با خیالی آسوده به تعطیلات نیم فصل برود.

برای پرسپولیس در این بازی حساس مهرزاد معدنچی در دقیقه‌ی 26  از روی نقطه‌ی پنالتی، نیکبخت واحدی در دقیقه‌ی 36 و حسین بادامکی در دقیقه‌ی 40 گل زنی کردند. در تیم ذوب آهن هم که فرصت های زیادی برای گل زنی در این دیدار داشت مهدی رجب زاده دو بار در دقایق 42 و 83 از روی نقطه پنالتی گل زنی کرد ضمن این که رجب زاده دو بار هم توپ را به دیرک دروازه پرسپولیس کوبید.

در این بازی پرخورد علی رضا نیکبخت واحدی در دقیقه 83 از سوی داور میدان دومین کارت زرد را دریافت کرد و از بازی اخراج شد. پرسپولیس با پیروزی در این بازی سه امتیاز دیگر کسب کرد و 25 امتیازی شد تا جایگاه خود را در رده سوم جدول لیگ برتر حفظ کند.

در دیگر بازی این هفته دو تیم ابومسلم و راه آهن در ورزشگاه اکباتان در برابر هم به میدان رفتند که نتیجه این دیدار در پایان 90 دقیقه بدون گل مساوی به پایان رسید.

کد خبر 12529

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز