گروه حوادث: با دستگیری مرد جوانی که به بهانه ازدواج، قدم به خانه طعمه‌هایش می‌گذاشت و اموالشان را به سرقت می‌برد، بیش از 9 زن جوان با مراجعه به پلیس از وی به اتهام سرقت شکایت کردند.

متهم

تحقیقات پلیس استان تهران برای دستگیری این سارق حرفه‌ای، با شکایت زن جوانی در اداره آگاهی کرج آغاز شد. زن جوان مدعی بود که متهم با چرب زبانی و دادن وعده ازدواج او را فریب داده و بعد از اینکه از روی کلید خانه او یک کلید یدک ساخته، دست به سرقت همه لوازم باارزش اش زده است.

درحالی‌که تحقیقات برای دستگیری خواستگار سارق ادامه داشت، ماموران با شکایت‌های تازه‌ای روبه‌رو شدند که در همه آنها مردی به بهانه ازدواج قدم به خانه زنان مطلقه گذاشته و در فرصتی مناسب همه لوازم باارزش آنها را به سرقت برده است. ماموران در جریان تحقیق از مالباختگان متوجه شدند که همه این سرقت‌ها از سوی یک نفر صورت گرفته است و با سرنخ‌هایی که شاکیان از وی، در اختیار تیم تحقیق قرار داده بودند، این مرد که آرش نام دارد شناسایی و در یک عملیات ضربتی در مخفیگاهش دستگیر شد.

متهم بعد از دستگیری به فریب زنان مطلقه و سرقت از خانه آنها اعتراف کرد و پرده از نقشه شوم خود برداشت. با چاپ خبر دستگیری این مرد در روزنامه‌ها، افرادی که در دام متهم گرفتار شده بودند، یکی بعد از دیگری به اداره آگاهی رفتند و از او به اتهام سرقت شکایت کردند. سرهنگ عباس علیپور، سرپرست پلیس آگاهی استان تهران، با اعلام این خبر گفت: با شکایت چندین شاکی جدید از متهم، بازپرس شعبه 16 دادیاری دادسرای ناحیه 6 کرج، مجوز چاپ عکس بدون پوشش چهره متهم را صادر کرد تا چنانچه افراد دیگری نیز فریب این مرد را خورده‌‌اند، برای شکایت از او به اداره آگاهی فردیس کرج مراجعه کنند.

کد خبر 125741

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز