دوشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۸۹ - ۲۰:۲۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: اگر در حل پازل سودوکوی خود مانده‌اید، می‌توانید امیدوار باشید.

Goggles

خبرگزاری آلمان از برلین گزارش داد، نرم‌افزار جدید تشخیص عکس که روی گوشی‌های آندروئید - Goggles - نصب شده می‌تواند به شما در حل این پازل کمک کند.

فقط کافی است این پازل عددی را مقابل دوربین تلفن همراه خود قرار دهید. بعد Goggles اعداد مندرج در پازل را شناسایی و اعداد جا افتاده را محاسبه می‌کند.

این نرم‌افزار که اکنون نسخه 1.3 آن ارایه شده، همچنین قادر به خواندن تبلیغات مجلات و روزنامه‌های آمریکایی و استخراج پایگاه‌های اینترنتی مناسب است. گوگل در بلاگ خود خبر داد، تشخیص بارکدها هم در این نسخه بهتر شده است.

نرم‌افزار Goggles از اقلام مختلف عکسبرداری کرده و آنها را روی سرورهای گوگل بارگذاری می‌کند، در آنجاست که این موارد پیش از ارسال روی تلفن همراه کاربر تحلیل می‌شود. گوگل می‌گوید این برنامه می‌تواند محصولات و پایگاه‌های اینترنتی مشهور را نیز تشخیص دهد. این برنامه همچنین متن‌های انگلیسی، آلمانی و اسپانیایی را به هم ترجمه می‌کند.

این نرم‌افزار مجانی روی همه گوشی‌های هوشمند که از سیستم عامل آندروئید استفاده می‌کنند، کار می‌کند. برنامه کمک به حل سودکو هم در بخش برنامه‌های گوگل موبایل برای iPhone هم در دسترس است.

کد خبر 127047
منبع: همشهری آنلاین

پر بیننده‌ترین اخبار گزارش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز