همشهری آنلاین: در چهارمین و آخرین روز از رقابت‌های دوچرخه‌سواری قهرمانی آسیا در مواد جاده، حسین عسگری ملی‌پوش کشورمان موفق به کسب چهارمین مدال برنز کاروان ایران شد.

دوچرخه سواری

به گزارش ایسنا، چهارمین و آخرین روز از رقابت‌های دوچرخه‌سواری قهرمانی آسیا در تایلند روز شنبه 30 بهمن ماه در ماده استقامت جاده در رده سنی بزرگسالان به مسافت 160 کیلومتر و دمای 43 درجه پیگیری شد که در پایان رکابزنان ژاپن و ازبکستان به ترتیب مقام‌های اول و دوم را به دست آوردند و حسین عسگری توانست با کسب مقام سوم، چهارمین مدال برنز و یازدهمین مدال کاروان دوچرخه‌سواری ایران را به دست آورد.

در رده‌بندی تیمی رقابت‌های جاده، تیم ایران در مجموع رقابت‌های استقامت و تایم تریل با کسب یک مدال طلا و دو برنز پس از تیم‌های کره و هنگ کنگ در جای سوم ایستاد.

همچنین روز شنبه نیز سومین روز از رقابت‌های قهرمانی آسیا در مواد جاده پیگیری شد که در پایان نتایج آن بدین شرح اعلام شد:

** بخش زنان

در تایم تریل انفرادی جوانان رکابزنان کره، هنگ کنگ و ویتنام به ترتیب اول تا سوم شدند و نجمه حسین‌پور از کشورمان توانست با رسیدن به خط پایان، رده ششم را به دست آورد. در این ماده 9 کشور حضور داشتند.

در استقامت جاده بزرگسالان نیکناز فاضلی، رقیه شریفی و مریم جلالیه، رکابزنان ملی‌پوش کشورمان حذف شدند، در این ماده 28 رکابزن از 11 کشور حضور داشتند.

در تایم تریل بزرگسالان رکابزنان تایلند، کره و هنگ کنگ به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را به دست آوردند، رقیه شریفی از ایران رده نهم را کسب کرد. در این ماده 11 تیم حضور داشتند.

** بخش مردان

در استقامت جاده جوانان 47 رکابزن در قالب 16 کشور حضور داشتند. شهاب جدیداسلامی، امیر کلاهدوز، پیام سعدی‌پور و علیرضا قهرمانی‌راد، دوچرخه‌سواران کشورمان در این ماده مدالی کسب نکردند.

کد خبر 128756
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز