چهارشنبه ۲۰ دی ۱۳۸۵ - ۰۵:۳۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: فرهنگسرای تفکر، انقلاب، کودک، طبیعت،خانواده و خانه فرهنگ محصل برنامه‌های هفته آخر دی‌ماه خود را اعلام کردند.

فرهنگسرای تفکر مسابقات تکواندوی جام ولایت را به مناسبت گرامیداشت اعیاد قربان و غدیر 22 دی ماه با حضور 20 باشگاه درگروه  دختران و پسرا ن برگزار می کند.

همچنین این فرهنگسرا نخستین شماره نامه تفکر را با هدف بیان وضعیت کشور در حوزه اندیشه ، تفکرو آسیب شناسی منتشر می‌کند.

فرهنگسرای انقلاب سومین شماره ماهنامه فرهنگی اجتماعی غدیر را در حوزه دفاع مقدس در تیتراژ بسیار بالا و با هدف فرهنگ سازی در حوزه دفاع مقدس منتشر کرد.

فرهنگسرای کودک جشن بزرگ ولایت را ویژه بانوان 20 دی برگزار می‌کند .همچنین این فرهنگسرا بیست و پنجمین مسابقه قرآنی پیام رستگاری را برپا می‌کند.

فرهنگسرای طبیعت در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان و آشنایی با ورزش شطرنج آموزش شطرنج را به صورت رایگان برگزار می‌کند .همچنین این فرهنگسرا کارگاه ساخت و تعمیر ساز را با هدف خدمت به هنرمندان برگزار می‌کند.

خانه فرهنگ محصل به منظور ترویج اهداف قرآنی و آموزش قرائت صحیح قرآن ، دوره آموزش فصیح خوانی قرآن را برگزار می کند. زمان برگزاری این کلاسها شنبه و چهار شنبه هر هفته است.

معاونت هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران نمایش وقتی با هم یکی بودیم را در فرهنگسرای خانواده به نمایش در می آورد . این نمایش 6 دی تا 11 بهمن به اجرا در می آید.

مهوش سهیلی استاد دانشگاه و نقاش با اشاره به برگزاری نمایشگاه نقاشی خود در نگارخانه لاله عنوان کرد که مبلمان شهری بلوغ هنری را در پایتخت ایجاد می کند.وی با برگزاری 60 نمایشگاه گروهی در داخل و خارج از کشور ، فعالیت های جدید شهرداری را در هنرهای تجسمی قابل تقدیر عنوان کرد.
 

کد خبر 12954

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز