پنجشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۴:۳۹
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: دو تیم ذوب آهن اصفهان و راه آهن در آغاز هفته بیست وششم لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این دیدار با توقف صدرنشین لیگ برتر همراه بود

روز نخست هفته بیست و ششم دهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر از ساعت 15:30 دقیقه امروز پنجشنبه با دیدار تیم های فوتبال راه آهن شهرری و ذوب اهن اصفهان در ورزشگاه اکباتان تهران آغاز شد که در پایان دو تیم به تساوی 2 بر 2 دست یافتند.

در این دیدار که به قضاوت خداداد افشاریان و در حضور حدود 500 تماشاگر رگزار شد محمد قاضی در دقیقه 2 تنها گل تیم ذوب آهن در نیمه اول را وارد دروازه شاگردان مهدی تارتار کرد تا نیمه اول به سود سبزپوشان اصفهانی به پایان برسد.

نیمه دوم

در نیمه دوم این راه آهن بود که برای جبران گل خورده تلاش کرد و موفق شد در دقایق 67 و 82 توسط ایمان رزاقی را و میثم آقایی به دو گل دست پیدا کند.

در حالی که شاگردان مهدی تارتار امیدوار بودند تا در روزهای بحرانی و بی پولی به سه امتیاز با ارزش دست پیدا کنند، ذوب آهن در دقیقه 90 با ضربه سر سیمحمدحسینی گل تساوی را وارد دروازه تیم میزبان کرد تا دو تیم امتیازات را تقسیم کنند. این تساوی برای ذوب اهن که صدرنشین لیگ است هدیه دو امتیازی شاگردان ابراهیم زاده به بالانشینان جدول خصوصا سپاهان و استقلال بود.

کد خبر 130160

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز