چهارشنبه ۳ فروردین ۱۳۹۰ - ۱۸:۴۱
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: فعالیت سامانه بارشی طی سه روز آینده در اغلب نقاط کشور به صورت رگبار، رعد و برق، وزش باد و در ارتفاعات به صورت برف خواهد بود.

به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار ایرنا، نقشه‌های پیش یابی سازمان هواشناسی حاکیست استان‌های واقع در شمال غرب، غرب، سواحل دریای خزر، دامنه‌های البرز و تهران، شمال شرق و با شدت کمتر نواحی مرکزی و جنوب غرب، شاهد رگبار و رعد و برق و وزش باد و در ارتفاعات بارش برف خواهند بود.

بر اساس گزارش سازمان هواشناسی، در روز پنجشنبه بارش‌ها تنها به نیمه شمالی کشور محدود می‌شود، در حالیکه در روزهای جمعه و شنبه بارش‌ها در مناطق غربی تشدید شده و در دیگر نقاط نیمه شمالی و برخی نواحی مرکزی نیز بطور متناوب رگبار و رعد و برق و وزش باد رخ خواهد داد.

سازمان هواشناسی برای سه روز آینده در اغلب مناطق کشور وزش باد پیش بینی کرده است ضمن آنکه در روزهای پنجشنبه و جمعه در برخی مناطق جنوب شرق و شرق وزش باد نسبتا شدید خواهد بود.
در سه روز آینده، دمای هوا در نیمه شمالی کشور کاسته می‌شود. همچنین در بعد از ظهر چهارشنبه و روز پنجشنبه در مناطق جنوب غرب و جنوب کشور، وقوع پدیده گرد و غبار دور از انتظار نیست.

بیشینه دمای هوای تهران طی سه روز گذشته به ترتیب 19 ، 17 و 18 درجه بالای صفر و کمینه آن امروز 11 درجه و روزهای پنجشنبه و جمعه 9 درجه بالای صفر خواهد بود

کد خبر 130919

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز