معاون فنی عمرانی شهرداری تهران با اعلام ساخت پیاده راه 7 کیلومتری در بوستان ولایت گفت: روزانه یک هکتار از بوستان ولایت ساخته می‌شود.

velayat boustan

سید مازیار حسینی با اشاره به فعالیت شبانه روزی تمامی معاونت‌ها و سازمان‌های فعال در بوستان ولایت افزود: رینگ 7 کیلومتری بوستان ولایت با استفاده از مصالح با کیفیت در دست ساخت است. قرار است تا 3 خرداد ماه 68 هکتار از بوستان ولایت به بهره‌برداری برسد که با احتساب روزهای باقیمانده شهرداری به‌طور متوسط روزانه یک هکتار از بوستان ولایت را می‌سازد.وی در ادامه اظهار داشت: پیاده راه 7 کیلومتری بوستان ولایت شامل یک پیاده راه 3 متری برای پیاده روی و جاده سلامت است و یک راه 12 متری است که رینگ داخلی بوستان ولایت را تشکیل می‌دهد.این رینگ هم فضای پارکینگی با ظرفیت 2 هزار و 500 خودرو را داشته هم امکان دسترسی به تمامی بوستان را برای شهروندان فراهم می‌کند.

حسینی با اشاره به طراحی کامل این کندراه گفت: با وجود آنکه این کندراه به سرعت در حال ساخت است اما به شهروندان قول می‌دهیم که از کیفیت آن کاسته نشود. معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران همچنین گفت: معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران وظیفه کنترل کیفیت طراحی بوستان و کنترل کیفیت مصالح به کار رفته در این بوستان را به‌عهده دارد. همچنین کنترل نهایی پروژه نیز با توجه به تجارب پیشین در اختیار معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران است.

حسینی با اشاره به استاندارد بودن مصالح به کاررفته در بوستان ولایت گفت: بهترین مصالح موجود در بازار برای ساخت بوستان درنظر گرفته شده است. تمامی مصالح نیز با ضمانت‌های مختلف از سوی فروشندگان با توجه به نوع و جنس مصالح خریداری شده است. همچنین نظارت دائمی و 24 ساعته بر مصالح با احداث آزمایشگاهی در محل بوستان به‌عهده معاونت فنی و عمرانی است.
وی همچنین گفت: استفاده از بتن دستی در بوستان ولایت به‌طور کلی ممنوع است و تمامی بتن‌های استفاده شده در این بوستان، ماشینی و استاندارد است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با اشاره به حضور مقام معظم رهبری در روز آغاز احداث بوستان ولایت گفت: اگرچه معاونت فنی و عمرانی چند طرح بزرگ را نیز در دست دارد اما حضور ایشان باعث شد تا اشتیاق بیش از پیش برای انجام کار داشته باشیم و در واقع کار در بوستان ولایت به تمامی معاونت‌های شهرداری این قدرت و توان را می‌دهد تا در سایر پروژه‌ها نیز فعال‌تر ظاهر شوند. وی خودباوری در ساخت بوستان ولایت تا 3 خرداد را بزرگ‌ترین دستاورد شهرداری دانست و گفت: اگر روزی به من گفته می‌شد که در مدت 60 روز قرار است بوستانی 68 هکتاری احداث کنید، شاید نمی‌پذیرفتم اما این خودباوری که از سوی مقام معظم رهبری به مدیران شهری داده شد، بیش از پیش بر توان و انرژی‌مان افزوده است؛ به‌نحوی که قرار است به حول و قوه الهی تونل صدر- نیایش را در کمتر از 24 ماه به بهره‌برداری برسانیم.حسینی خودباوری را ناشی از حضور مقام معظم رهبری دانست و افزود: امیدواریم با کار و تلاش جهادی، شایسته لطف مقام معظم رهبری باشیم و سهم کوچکی در عیدانه ایشان به مردم جنوب‌شهر داشته باشیم.

کد خبر 132319

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز