همشهری آنلاین: تیم وولفسبورگ در دیدار سرنوشت‌ساز خود در هفته‌ سی و یکم پیکارهای بوندس‌لیگا توانست به پیروزی‌ای مهم دست یابد و سه امتیاز حیاتی کسب کند. اشکان دژاگه، مهره‌ ایرانی‌تبار وولفسبورگ با زدن دو گل سهم مهمی در موفقیت تیمش داشت.

dejagah

عصر یکشنبه (۲۴ آوریل/ ۴ اردیبهشت) هفته‌ سی و یکم مسابقات لیگ دسته اول فوتبال آلمان، بوندس‌لیگا، با برگزاری دو بازی به پایان رسید. یکی از دوئل‌های سرنوشت‌ساز روز یکشنبه میان دو تیم وولفسبورگ و اف ث کلن انجام گرفت که خطر سقوط به لیگ دسته دوم، هر دوی ‌آنها را تهدید می‌کند.

وولفسبورگ که عیلرغم به خدمت گرفتن فلیکس ماگات، در دو دیدار گذشته چهره‌ای چندان موفق از خود به نمایش نگذاشت، در پیکار مهمش در برابر کلن توانست قابلیت‌هایش را نشان دهد و با ۴ گل تیم مهمان را به خانه بفرستد.

۳۰ هزار تماشاگر حاضر در ورزشگاه شاهد برتری کامل تیم میزبان در این دیدار بودند که با حملات پیگیر خود، کلن را سخت زیر فشار قرار داده بود. ماریو مانزوکیچ و اشکان دژاگه هر یک دو گل به ثمر رساندند تا فلیکس ماگات در هفته‌های پایانی بوندس‌لیگا نفسی راحت بکشد.

مانزوکیچ در دقیقه ۱۴ برای نخستین بار دروازه کلن را گشود و در دقیقه ۳۹ نیز دومین گل تیمش را به ثمر رساند. شادی او اما لحظاتی بیش طول نکشید، چرا که سباستیان فرایس، بازیکن کلن توانست با باز کردن دروازه تیم میزبان، فاصله را کم کند.

بازیکنان وولفسبورگ ۴۵ دقیقه دوم را همان‌گونه آغاز کردند که نیمه نخست را. اشکان دژاگه، چهره‌ ایرانی‌تبار این تیم که از اوخر نیمه اول به میدان آمده بود، در دقایق ۵۸ و ۸۸ برای بارها‌ی سوم و چهارم دروازه کلن را باز کرد و موفقیت تیمش را قطعی ساخت.

به گزارش دویچه‌وله، فلیکس ماگات، سرمربی وولفسبورگ، پس از این پیروزی گفت: «ما واقعا نفس راحتی کشیدیم. امیدوارم که این نتیجه به ما اطمینان لازم را برای انجام دیدارهای بعدی بدهد. ما در بازی امروز از همان آغاز جنگیدیم و به همین خاطر هم موفق بودیم.»

وولفسبورگ در حال حاضر با ۳۲ امتیاز همچنان در رده ۱۶ جدول قرار دارد، اما توانسته با این پیروزی فاصله‌ ۳ امتیازی خود با رده‌ هفدهم را حفظ کند.

دیگر دیدار باقیمانده‌ هفته‌ سی و یکم بوندس‌لیگا میان دو تیم نورنبرگ و ماینتس برگزار شد. این دیدار پس از نود دقیقه با تساوی بدون گل به پایان رسید. ماینتس و نورنبرگ ۲ امتیاز با هم اختلاف دارند و بر سر مکان پنجم جدول و راه‌یابی به لیگ اروپا با هم رقابت می‌کنند. ماینتس در حال حاضر پنجم و نورنبرگ ششم است.

کد خبر 133325
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز