دوشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۰۸:۴۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: نمایشگاه آثار نقاشی خط "لحظه ای در ملکوت" با حضور مدیر مرکز هنرهای تجسمی دیروز در "نگارخانه میرک" مشهد گشایش یافت.

خوشنویسی

به گزارش خبرنگار همشهری آنلاین، این نمایشگاه با 40 اثر نقاشی خط از علیرضا بهدانی با حضور محمود شالویی مدیرکل مرکز هنرهای تجسمی و جمعی از هنرمندان مشهد در نگارخانه میرک این شهر آغاز به کار کرد.

مدیرکل مرکز هنرهای تجسمی و موزه هنرهای معاصر تهران در این نمایشگاه گفت: آثار نقاشی خط نمایشگاه یک موضوع واحد دارد اما استفاده از سبک های مختلف خوشنویسی و رنگ ها و تکنیک های گوناگون تنوع چشمگیری در آثار ایجاد کرده است.

شالویی افزود: این نمایشگاه نمونه ای از قابلیت هنرمندان در استان هاست و نشان می دهد ظرفیت های ارزشمند هنری در شهرستان وجود دارد که با ایجاد زمینه ها و فضاهای لازم برای ارائه آثار پویایی هنر در کشور را موجب می شود.

هنرهای تجسمی در استان ها جریان روبه رشدی دارد و حرکت موثری که در زمینه آموزش و برگزاری نمایشگاه انجام می شود بیانگر این موضوع است.

وی در ادامه گفت: علاوه بر ظرفیت های هنری که در استان ها وجود دارد استقبال قابل توجه مردم و علاقمندان نیز بر ضرورت ایجاد فضاها و زمینه های فعالیت هنرمندان به ویژه جوانان تأکید می کند.

کد خبر 134489

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز