از سوی کمیته فنی فدراسیون ۹ کشتی گیر انتخاب شده اند تا در رقابت های بین المللی جام زیکلوفسکی در لهستان با دوبنده تیم ایران به میدان بیایند.

به گزارش سرویس وزشی روزنامه همشهری تقی داداشی در 55 کیلوگرم، مسعود مصطفی جوکار در 66 کیلوگرم، علی اصغر بذری و مهدی حاجی زاده در 74 کیلوگرم، رضا یزدانی در 84 کیلوگرم، علیرضا حیدری و سعید ابراهیمی در 96 کیلوگرم و علیرضا رضایی و فردین معصومی در 120 کیلوگرم کشتی‌گیرانی هستند که مجوز حضور در جام زیکلوفسکی را به دست آورده اند.

منصور برزگر مدیر تیم های ملی کشتی آزاد ایران و امیر توکلیان یکی از مربیان تیم ملی، کشتی‌گیران ما را در سفر به لهستان همراهی می‌کنند.

به نقل از برزگر گفته شد‌ه‌است که به مراد محمدی کشتی گیر 60 کیلویی تیم ما به دلیل خستگی اجازه حضور در این جام داده نشده است.

سرنوشت سعید ریاحی پدیده رقابت های انتخابی تیم ملی در وزن 74 کیلوگرم هم هیچ معلوم نیست. خداکند که کمیته فنی برای عدم دعوت از این کشتی گیر 21 ساله برای سفر به لهستان دلایل موجهی ارائه دهد.

اسامی مسافران گواتمالا

با 4 تغییر ترکیب تیم کشتی فرنگی جوانان ایران برای حضور در مسابقه های جهانی گواتمالا مشخص شد.

نفرات اعزامی به این رقابت‌ها این افراد هستند:

 50 کیلوگرم: رضا اسدپور، ۵۵ کیلوگرم: جاسم امیری، 60 کیلوگرم: صابر فرشین نژاد، 66 کیلوگرم: حمید ریحانی، 74 کیلوگرم: داود عابدین زاده، 84 کیلوگرم: داود اخباری، 96 کیلوگرم: داود گیل نیرنگ و 120کیلوگرم: اسمعیل نظری.

کد خبر 1350

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز