برازیلیا : رسانه‌های برزیل از نجات معجزه‌آسای پیرمردی 81ساله پس از اصابت گلوله به سرش خبر دادند.

این پیرمرد درحالی که در یک‌رستوران بود، مورد اصابت گلوله افراد شرور قرار گرفت اما برخورد گلوله به دندان‌های مصنوعی، جان وی را از مرگ حتمی نجات داد. این مرد در این‌باره به رسانه‌ها گفت: هفته گذشته در رستوران بودم که ناگهان یک گروه افراد شرور به داخل رستوران آمده و شروع به تیراندازی کردند و یکی از گلوله‌ها به من برخورد کرد و از هوش رفتم. پزشکان معالج وی می‌گویند برخورد گلوله با دندان‌های مصنوعی این مرد باعث تغییر جهت گلوله و گیر کردن آن در گلویش شده است. در غیر این‌صورت به‌طور حتم گلوله به مغزش اصابت می‌کرد و او را می‌کشت. با این حال، این امکان وجود دارد که وی بینایی خود را از دست بدهد.

ده‌ها مار سمی در قطار

هانوی: وجود ده‌ها مار سمی کبرا در قطاری در ویتنام باعث فرار مسافران آن شد. در این اتفاق مامور قطار مشغول بازرسی بلیت مسافران بود که ناگهان متوجه مار کبرا در زیر صندلی یکی از مسافران می‌شود. در حالی که همین مسئله باعث وحشت وی و مسافران شده بود، ناگهان تعداد زیادی مار کبرا در سراسر قطار شروع به خزیدن کردند. البته ماموران در پی این اتفاق قطار را متوقف کرده و پس از تخلیه مسافران مارها را تک‌تک به دام انداختند، اما مسئله‌ای که هنوز برای پلیس راه‌آهن ویتنام مشخص نشده چگونگی ورود این مارها به قطار است. به‌نظر می‌رسد تعدادی قاچاقچی قصد انتقال این مارها را از شهر هوشی‌مینه به هانوی داشتند که هنگام هرج و مرج پا به فرار گذاشته‌اند. زهر هرکدام از این مارها در کمتر از نیم‌ساعت انسان را از پا در می‌آورد.

رکورد پرش از سطح شیب‌دار

ایندیانا : رانند‌ه‌ای با یک‌پرش فوق‌العاده از روی سطح شیب‌دار به‌طول 101متر نام خود را وارد کتاب رکوردهای گینس کرد. این راننده که تنر فوست نام دارد، در این پرش نمایشی ابتدا با خودروی خود از روی سطح شیب‌دار بسیار بلندی پایین آمده و پس از طی مسافتی دوباره روی یک‌سطح شیب‌دار دیگر رفته و پس از پرش به طول 101متر دوباره به روی سطح شیب‌دار کم‌ارتفاع دیگری فرود آمد. تنر برای انجام این حرکت از خودروی منحصر به‌فردی استفاده کرده بود که دارای لاستیک‌ها و کمک‌فنرهای ویژه و مقاوم بود. وی با این پرش بلند رکورد قبلی انجام این حرکت را که9.5 متر بود ترقی داد. وی پیش از این 3بار برنده مدال طلای مسابقات ورزش‌های غیرعادی آمریکا شده بود.

معاف از مدرسه

لندن: مادری در انگلستان تصمیم گرفت پسرش را از مدرسه رفتن منع کند. این مادر زمانی که دید فرزندش حتی نمی‌تواند کوچک‌ترین صدایی را در مدرسه تحمل کند به دادگاه رفت و با دریافت حکمی، دیگر اجازه نداد فرزندش به مدرسه برود. این تصمیم به‌خاطر این اتخاذ شد که بن بالدوین 11ساله به علت ابتلا به بیماری شنوایی، نمی‌تواند سرو صداهای اطراف خود را تحمل کند و صحبت‌کردن افراد مانند پتکی است که بر سرش کوبیده می‌شود. بن با همین تصمیم در حال حاضر حدود 8ماه از مدرسه به دور است. البته یکی از مسئولان آموزش و پرورش انگلیس معتقد است که با وجود تصمیم مادر و دادگاه این دانش‌آموز هرچه زودتر باید به مدرسه برگردد یا آموزش وی در خانه پیگیری شود. بن حالا حتی از صحبت کردن معلم در سر کلاس هم وحشت دارد.

کد خبر 136649

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز