جمعه ۲۹ دی ۱۳۸۵ - ۱۶:۰۶
۰ نفر

گروه حوادث: اعضای یک خانواده که با ایجاد یک باند فساد خانوادگی و اغفال دختران فراری اقدام به سوء استفاده از آنان می کردند، در تحقیقات ماموران کلانتری خاورشهر دستگیر شدند.

مدتی پیش گزارشی در اختیار ماموران کلانتری خاورشهر قرار گرفت که از فعالیت یک شبکه فساد خانوادگی در یکی از مناطق حاشیه تهران حکایت داشت.  با صدور دستور قضایی از سوی قاضی جور ابراهیمی، دادیار شعبه اول دادسرای قیامدشت، تحقیقات پلیسی برای شناسایی اعضای این باند آغاز شد و ماموران در نخستین بررسی های خود موفق به ردیابی یکی از اعضای باند شدند.
 آنان با زیر نظر گرفتن این فرد توانستند خانه ای را که اعضای باند در آن فعالیت می کردند به محاصره خود در آورده و با دریافت دستور قضایی وارد آنجا شدند. با دستگیری 4 زن و مرد و یک دختر 16 ساله در این خانه، متهمان به دادسرای قیامدشت انتقال یافتند و در بازجویی از آنان مشخص شد گرداننده اصلی این شبکه زن جوانی است که با همدستی مردی به نام سهراب ، دختر خود و دیگر بستگانش را فریب داده و پس از کشاندن آنها به خانه فساد، از آنها سوء‌استفاده می‌کرده است.
دختر 16 ساله که خود نیز قربانی نقشه سیاه مادرش شده بود در بازجویی‌ها گفت: از یک سال پیش و به پیشنهاد مادرم وارد این باند شدم و از همان زمان بود که با سهراب  آشنا شدم. این مرد به عنوان واسطه فعالیت می کرد و خانه خود را تبدیل به مرکز فساد کرده بود. او با فریب مردان که برخی از آنها را اتباع افغانی تشکیل می‌دادند، آنها را به خانه خود می کشاند و پس از آن با مادرم تماس می گرفت و به این ترتیب نقش مادرم در این ماجرا آغاز می شد.
 مادرم با فریب من و دیگر اعضای فامیل، ما را به خانه این مرد می کشاند و در اختیار مردان غریبه قرار می داد. بعضی وقت ها نیز مرد  اغفالگر ما را به شهرهای اطراف می فرستاد تا مورد سوء استفاده دوستان و آشنایانش قرار بگیریم.  این در حالی بود که گاهی اوقات  من وظیفه داشتم دختران جوان و نوجوانی را که از خانه فرار کرده بودند، فریب داده و پس از کشاندن به خانه او در اختیار مشتریان او قرار دهم.
پس از اعترافات دختر 16 ساله در حالی که 2 عضو اصلی باند ادعا می‌کردند،  در فریب دختران فراری هیچ نقشی نداشته اند،‌ دادیار جورابراهیمی دستور بازداشت دیگر اعضای باند را صادر کرد و ماموران در ادامه تحقیقات خود 2 نفر دیگر از بستگان زن جوان را که توسط او به خانه فساد کشیده شده بودند، دستگیر کردند. با انتقال این 2 زن به دادسرای قیامدشت و اعتراف آنها به رفت و آمد به خانه سهراب، دادیار پرونده برای تمامی متهمان قرار بازداشت صادر کرد و پلیس ماموریت یافت ابعاد دیگر فعالیت گسترده این شبکه را فاش کند.
کد خبر 13704

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز