همشهری آنلاین: عبدولی و قاسمی منجزی صاحب مدال برنز شدند.

wrestling

در پایان روز دوم رقابت‌های کشتی فرنگی جایزه بزرگ گرجستان جام بالاوادزه و کارتوزیا، امیر علی‌اکبری و فرشاد علیزاده به مدال طلا دست یافتند و سعید عبدولی و امیر قاسمی منجزی صاحب مدال برنز شدند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، در وزن 74 کیلوگرم فرشاد علیزاده در دور اول از سد حریف گرجستانی گذشت و در دور دوم نیز شرف تفنگ از ترکیه را شکست داد. علیزاده در دور سوم به مصاف سعید عبد ولی رفت و در یک دیدار تشریفاتی این کشتی‌گیر را شکست داد و راهی دیدار پایانی شد. علیزاده در دیدار فینال در دو تایم با نتیجه 2 بر 0 و 3 بر 0 بر منوچهر کویرکلیا، کشتی‌گیر سرشناس گرجستانی و قهرمان المپیک پکن غلبه کرد و صاحب مدال طلا شد. در این وزن سعید عبد ولی در دیدار رده‌بندی با شکست شرف تفنگ از ترکیه به مدال برنز رسید.

بر این اساس در وزن 120 کیلوگرم امیر علی‌اکبری پس از شکست حریف گرجستانی در مبارزه اول، در کشتی دوم خود امیر قاسمی منجزی، دیگر نماینده کشورمان را شکست داد و به دیدار فینال راه یافت. علی‌اکبری در دیدار فینال آتیلا گوزل از ترکیه را مغلوب کرد و صاحب گردن ‌ویز طلا شد. امیر قاسمی منجزی نیز در همین وزن با پیروزی مقابل حریف گرجستانی صاحب مدال برنز شد.

همچنین مراسم وزن‌کشی اوزان 60 و 84 کیلوگرم نیز برگزار شد که حمید سوریان در وزن 60 کیلوگرم یکشنبه (22 خرداد) در اولین دیدار خود به مصاف حریفی از ترکیه می‌رود و داود عابدین‌زاده با کشتی‌گیری از گرجستان روبرو می‌شود.

تیم کشورمان روز جمعه (20 خرداد) توسط امید نوروزی در وزن 66 کیلوگرم صاحب مدال طلا ، و در وزن‌های 55 و 96 کیلوگرم توسط باقر توکلیان و مهدی علیاری صاحب مدال نقره شده بود.

کد خبر 137394
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز