همشهری آنلاین: علی فتح‌الله زاده گفت با توجه به تلاش باشگاه در جذب بازیکنان مورد نظر سر مربی، گفت از مظلومی فقط انتظار قهرمانی داریم و تا نیم‌ فصل به او فرصت می‌دهیم.

 به گزارش ایسنا، علی فتح الله زاده درباره قرارداد علی حمودی، اظهار کرد: ما با علی حمودی یک قرارداد دو ساله بستیم.

 وی در باره شرایط آندره لوئیس اظهار کرد: لوئیس اگر بخواهد بماند، می‌ماند، اگر نخواهد با او تسویه می‌کنیم.

 فتح الله زاده درباره مذاکره با سید مهدی رحمتی نیز بیان کرد: همکاران با مدیران برنامه‌های او در حال صحبت کردن هستند و مذاکرات را انجام می‌دهیم. البته از این طرف نیز با محمدی در حال مذاکره هستیم. با طالب لو نیز صحبت خواهیم کرد.

 سرپرست باشگاه استقلال ادامه داد: اگر نتوانیم بازیکنانی را که می‌خواهیم جذب کنیم، به جای آن‌ها بازیکنان خارجی خوب می‌آوریم. اگر امسال از هر جا بازیکن خارجی خوب پیدا کنیم، او را جذب می‌کنیم.

 وی درباره وضعیت مجیدی نیز گفت: فرهاد مجیدی در استقلال می‌ماند. قرارداد او دو ساله است، من با کسی قرارداد یک ساله نمی‌بندم.

 علی فتح الله زاده درباره لیست مازاد باشگاه استقلال بیان کرد: بازیکنانی که در این لیست قرار می‌گیرند کسانی هستند که به سیستم‌ تیم ما نمی‌خورند و بازیکنان بدی نیستند.

 وی در پاسخ به این سوال که با جذب این بازیکنان در فصل نقل و انتقالات از مظلومی چه انتظاری دارد؟ اظهار کرد: از او فقط قهرمانی و قهرمانی می‌خواهیم.

 فتح الله زاده در پاسخ به این سوال که اگر مظلومی نتیجه‌ نگیرد آیا فرد دیگری به جای او می‌آید، گفت: ما تا نیم فصل صبر می‌کنیم.

 وی ادامه داد: امسال حتما یک جام را می‌خواهیم.

 فتح الله‌زاده درباره جلسه ناهار شنبه خود با قلعه نویی، گفت: در این جلسه درباره همه چیز صحبت کردیم.

 وی درباره احتمال حضور قلعه نویی در استقلال، اظهار کرد: این امکان وجود ندارد،‌ چون اینها تعارفاتی بی‌معنا است، وقتی با یکی قرارداد داریم چرا باید با دیگری صحبت کنیم.

 سرپرست باشگاه استقلال درباره این موضوع که پیش پرداخت بازیکنان را از حساب شخصی خودش می‌دهد، عنوان کرد: نمی‌شود که این پول را به بازیکنان ندهیم، چون اگر این کار را نکنیم بازیکن نمی ماند.

 فتح الله زاده که برای جلسه با سعیدلو باشگاه را ترک کرد، در این باره عنوان کرد: اینها جلسات روزمره ماست.

کد خبر 137453
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز