همشهری آنلاین: رقابت‌های کشتی جایزه بزرگ جام بالاوادزه و کارتوزیا گرجستان روزهای جمعه تا یکشنبه (20 تا 22 خرداد) در شهر تفلیس گرجستان برگزار شد و تیم منتخب کشتی فرنگی ایران در این مسابقات صاحب 7 مدال طلا، نقره و برنز شد. این رقابت‌ها رده‌بندی تیمی نداشت.

soorian

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، روز یکشنبه و در روز پایانی این مسابقات حمید سوریان، کشتی‌گیر وزن 55 کیلوگرم کشورمان که در این رقابت‌ها در یک وزن بالاتر (60 کیلوگرم) به میدان رفته بود، در نخستین کشتی خود مقابل حریفی از ترکیه در دو تایم شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

همچنین داود عابدین‌زاده، فرنگی‌کار وزن 84 کیلوگرم کشورمان پس از یک پیروزی مقابل حریف گرجستانی، در کشتی دوم مقابل حریفی دیگری از این کشور مغلوب شد و نتوانست به مدالی دست یابد.

مسابقات کشتی جام بالاوادزه و کارتوزیا از روز جمعه در شهر تفلیس آغاز شده بود که تیم ایران در این رقابت‌ها توسط امید نوروزی در وزن 66 کیلوگرم، فرشاد علیزاده در وزن 74 کیلوگرم و امیر علی‌اکبری در وزن 120 کیلوگرم به مدال طلا، مهدی علیاری و باقر توکلیان در اوزان 55 و 96 کیلوگرم به مدال نقره و سعید عبدولی و امیر قاسمی منجزی در وزن‌های 74 و 120 کیلوگرم به مدال برنز دست یافت.

حمید سوریان، امید نوروزی، سعید عبدولی و امیر علی‌اکبری با تصمیم محمد بنا، سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در این رقابت‌ها در یک وزن بالاتر به میدان رفته بودند.

تیم ملی کشتی فرنگی ایران خود را برای شرکت در رقابت‌های جهانی ترکیه و گزینشی المپیک 2012 لندن در شهریور ماه آینده آماده می‌کند.

 

کد خبر 137498
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز