همشهری آنلاین: فراخوان نخستین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی کودک و نوجوان منتشر شد.

کودک هنر

به گزارش همشهری آنلاین، نخستین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی کودک و نوجوان در شش رشته  طراحی ، نقاشی ، وصله کاری (کلاژ) ، تصویرسازی ، کاریکاتور و خوشنویسی 3 تا 5 مرداد ماه سال جاری در شهر اصفهان برگزار می شود.

این جشنواره برای دو گروه سنی 6 تا 9سال و 10 تا 14 سال برگزار می شود که در نخستین دوره جشنواره شرکت کنندگان داخلی از بین برگزیدگان جشنواره ها و مسابقات استانی از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ها و شرکت کنندگان خارجی از سوی رایزنی ها و نمایندگی های فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در دیگر کشورها به دبیرخانه جشنواره معرفی می شوند.

نخستین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی کودک و نوجوان در موضوعات آسمان آبی، هوای پاک- طبیعت- نماز و دعا- باران - احترام به خانواده- مردان الهی- ورزش، نشاط و سلامتی با اهداف ایجاد بستر مناسب برای رشد، تعالی وشناخت اسعدادها، توجه به ارزش و اهمیت هنر کودکان و نوجوانان، بروز خلاقیت و تبادل داشته ها، معرفی هرچه بهتر هنر و هنرمندان کودک و نوجوان در عرصه های بین المللی و آشنایی هنرمندان کودک و نوجوان داخلی و خارجی با آخرین دستاوردهای هنر سوم تا پنجم مردادماه در اصفهان برگزار می شود.

کودکان و نوجوتنان شرکت کننده در طول جشنواره در کارگاههای عملی آثاری را تولید و ارائه می کنند و در پایان برگزیدگان هر رشته معرفی می شوند.

نخستین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی کودک و نوجوان از سوی مرکز هنرهای تجسمی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری استانداری اصفهان ، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، موسسه فرهنگی اکو و با حمایت مرکز هماهنگی، توسعه و ترویج فعالیت های قرآنی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر به میزبانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان برگزار می شود.

دبیرخانه نخستین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی کودک و نوجوان در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان واقع در خیابان آبشار دوم بعد از پل های غدیر ، ابتدای خیابان شهید آوینی تشکیل شده است و علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن 6302681-0311 و پست الکترونیکی tajasomi@ershadesfahan.irتماس بگیرند یا به سایت www.ershadisfahan.ir مراجعه کنند.

 

 

کد خبر 137878

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز