همشهری‌آنلاین: چهاردهمین شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات با مطالب متنوعی در حوزه جنگ نرم، آداب سخنگویی در وزارت امورخارجه، آسیب‌شناسی همایش‌ها، کنفرانس‌ها و سمپوزیوم‌های حوزه روابط‌عمومی کشور، اقتصاد هنر و جامعه اطلاعاتی بر روی پیشخوان مطبوعات قرار گرفت.

ertebatat

گفت‌وگوی ویژه این شماره ماهنامه به قصد بررسی جنگ نرم با سردار مسعود جزایری، معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح اختصاص یافته است. سرمقاله مدیرمسؤول و تحلیل ماه ماهنامه که با قلم دکتر حسن بشیر منتشر می‌شود نیز به موضوع جنگ نرم اختصاص یافته است.

اما در کنار پرونده‌هایی که در این شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات منتشر شده، گفت‌وگو با رامین مهمان‌پرست، سخنگوی وزارت امورخارجه نیز به چشم می‌خورد.

در این شماره از ماهنامه مدیریت ارتباطات، برای نخستین بار در میزگردی با حضور دکتر حسینعلی افخمی، دکتر محمود ترابیان، هوشمند سفیدی و امیرعباس تقی پور، همایش‌ها، کنفرانس‌ها و سمپوزیوم‌های روابط‌عمومی به نقد و بررسی گذاشته شده و در همین رابطه گفت‌وگوها و یادداشت‌هایی از حمید شکری خانقاه، جواد قاسمی و اسماعیل قدیمی منتشر شده است.

همچنین علاقمندان به مطلب کوشش‌های حقوقی جدید جهانی برای توسعه آزادی رسانه‌های همگانی که توسط پروفسور کاظم معتمد‌نژاد نوشته است در این شماره بخش سوم و پایانی آن را دنبال خواهند کرد.

در پرونده اقتصاد هنر نیز گفتارها و نوشتارهایی از علیرضا شجاع‌نوری، احمدرضا دالوند، گوهر خیراندیش، سیاوش طهمورث، ابوالفضل جلیلی و محمد یعقوبی به چاپ رسیده است.

توانمندسازی، پیام‌آور توسعه و بالندگی موضوع اصلی پرونده جامعه اطلاعاتی این شماره از ماهنامه مدیریت ارتباطات است که در آن گفتارها و نشتارهایی از دکتر علی‌اکبر فرهنگی، مهندس محمد حسن امامی، دکتر یزدان منصوریان و مهندس سعید رضا مؤمنی منتشر شده است.

علاقمندان به پیگیری کتاب نگارش در روابط‌عمومی نیز می‌توانند بخش هشتم از ترجمه این کتاب را با موضوع روابط بین رسانه‌ها و درج خبر، مطالعه کنند.

امکان اشتراک اینترنتی این ماهنامه نیز از طریق سایت www.cmmagazine.ir فراهم است

کد خبر 138438

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز