استقلال تهران همچنان یکی از پرسروصداترین تیم‌های لیگ برتر است. اردوی آبی‌های تهران در حالی در کردان کرج ادامه دارد که عصر روز سه‌شنبه فرهاد مجیدی این اردو را به‌طور ناگهانی ترک کرد.

فوتبال

برخی رسانه‌ها خبر دادند که این مهاجم به‌دلیل بیماری فرزندش تمرینات را ترک کرده ولی خبرهای پشت پرده حاکی از آن است که مجیدی برای مذاکره با چند تیم اماراتی، روز گذشته ایران را ترک کرد. از طرفی استقلالی‌ها هنوز با خسرو حیدری، سید جلال حسینی، مهدی رحمتی، جاسم کرار و کریم انصاری‌فرد به توافق قطعی نرسیده‌اند و حالا پرویز مظلومی که12 بازیکن تیمش را کنار گذاشته، نگران وضعیت استقلال است.

احتمال جدایی کاپیتان

گفته می‌شود مجیدی با برخی از اطرافیان علی فتح‌الله‌زاده در باشگاه استقلال مشکل دارد و از طرفی وقوع برخی اتفاقات او را ناراحت کرده است. او در حال حاضر یکی، دو پیشنهاد از تیم‌های اماراتی دارد و حالا در آستانه جدایی از استقلال قرار گرفته است. البته مجیدی بازیکن مورد علاقه فتح‌الله‌زاده است و حالا باید دید سرپرست موقت آبی‌ها چه واکنشی در مورد احتمال جدایی مجیدی نشان خواهد داد. با این حال پرویز مظلومی سرمربی آبی‌ها شایعه قهر مجیدی را تکذیب کرده و می‌گوید: «این بازیکن مشکل بیماری فرزندش را با ما مطرح کرد. فرهاد اجازه گرفت و سپس به امارات رفت تا فرزندش را برای معالجه به آلمان ببرد. بحث قهر در کار نیست و به‌زودی خواهید دید که مجیدی پس از حل مشکل فرزندش به تمرینات بازمی‌گردد. »

وضعیت مبهم خریدها

استقلال تا به امروز با علی حمودی و میثم حسینی قرارداد رسمی امضا کرده و آندرانیک تیموریان هم با این باشگاه قرارداد داخلی امضا کرده است. حضور این سه بازیکن در جمع آبی‌ها قطعی است ولی سیدجلال حسینی، جاسم کرار‌ و سید مهدی رحمتی شرایط مبهمی دارند. می گویند حسینی به باشگاه استقلال ایمیل زده و از پیوستن به این تیم عذرخواهی کرده است. مظلومی در مورد وضعیت این بازیکن می‌گوید: «روی حسینی حساب‌باز کرده‌ایم و منتظر این بازیکن هستیم. اگر او نیامد لنگ‌نمی‌مانیم و می‌توانیم بازیکن خارجی بگیریم.» فتح‌الله‌زاده هم در مورد حسینی با تردید حرف می‌زند: «اگر او بخواهد به سپاهان برگردد، یک بازیکن داخلی و یک مدافع خارجی مدنظر داریم.»

اخیرا شایعه شده که رحمتی هم به‌دلیل نقد نشدن چکی که از استقلال گرفته قصد ندارد به این تیم بیاید ولی علی نظری جویباری، قائم مقام این باشگاه می‌گوید: «ما چکی به رحمتی نداده‌ایم که برگشت بخورد. او صددرصد استقلالی است اما در نقل و انتقالات تا زمانی که قرارداد ثبت نشود خیال کسی راحت نمی‌شود.» در مورد جاسم کرار هم این موضوع مطرح است که او شاید به لیگ امارات یا قطر برود ولی فتح‌الله‌زاده در مورد او می‌گوید: «کرار قرارداد 4 برگی امضا کرده و جایی نمی‌رود.» گفتنی است این مهاجم عراقی در مصاحبه با یکی از روزنامه‌های قطری از پیوستنش به استقلال خبر داده ولی اخبار پشت پرده حاکی از آن است که او در امارات و قطر در حال مذاکره با چند تیم است.

به‌دنبال هنکه

استقلالی‌ها برای انتخاب یک مربی خارجی در حال مذاکره با میشائل هنکه هستند؛ همان مربی آلمانی که حمید استیلی وعده حضورش را در پرسپولیس داد. استیلی روز گذشته در مصاحبه‌ای اقدام استقلالی‌ها را برای مذاکره با هنکه غیرحرفه‌ای خواند ولی فتح‌الله‌زاده می‌گوید: «قبل از اینکه دوستان پرسپولیسی با او مذاکره کنند از نزدیکی‌های عید امسال در نظرم بود که باب‌مذاکره با این مربی را باز کنم و از همان موقع از طریق دوستان آلمانی‌ام رایزنی را آغاز کردم. استیلی چون از سابقه مذاکره ما با این مربی مطلع نبوده این حرف را زده است. مذاکرات ما با هنکه تا 90 درصد مثبت بوده و قرار است از طریق وکلای این مربی قرارداد امضا شود تا او ظرف یک هفته دیگر به تهران بیاید.»

کد خبر 139708

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز