روز هجدهم بهمن‌ماه سال 1384 مجید سبزی بازیکن بااخلاق تیم پرسپولیس بر اثر سکته قلبی - مغزی دارفانی را وداع گفت.

مجید سبزی از سال 1379 به عنوان مربی در تیم‌های پایه این باشگاه فعالیت کرد و پس از نشستی که با محمدحسن انصاری‌فرد مدیرعامل وقت باشگاه پرسپولیس برای دریافت مطالباتش داشت، در هنگام خروج از باشگاه دچار حمله قلبی شد. دیروز خبرگزاری مهر گزارش دردناکی از وضعیت خانواده مجید سبزی روی خروجی خود قرار داد تا شاید بعضی‌ها به‌خود بیایند. حرف‌های خانم باباپور، همسر مجید سبزی را با هم می‌خوانیم.

  • ظاهرا شما پس از درگذشت مجید مبتلا به بیماری‌ ام‌اس شدید؟

زمان کوتاهی پس از درگذشت مجید، پاهایم سست شد و پس از بستری شدن در بیمارستان، پزشکان تشخیص دادند که دچار بیماری‌ ام‌اس شده‌ام.

  • چگونه با این بیماری و هزینه‌های سنگین درمان آن کنار می‌آیید؟

روزهای نخست پس از درگذشت مجید، خیلی‌ها به من وعده و وعید دادند ولی هیچکدام عملی نشد. با این وضعیت و به‌دلیل قرار داشتن خانه ما در طبقه چهارم، به سختی طبقات را بالا و پایین می‌رفتم. در نهایت تنها لطف صاحبخانه شامل حالمان شد و طبقه اول را به ما اجاره داد.

  • شما هنوز مستاجر هستید؟

بله و ماهی 630 هزار تومان اجاره می‌دهم. وضعیت مالی‌ام آنقدر نامناسب است که پسرم دانشگاه را نصفه و نیمه رها کرد زیرا نمی‌توانستم هزینه تحصیلش را در رشته تربیت بدنی‌ بدهم. هزینه خرید آمپول‌هایم را هم ندارم و بالاجبار قرص‌ مصرف می‌کنم.

  • آیا همبازی‌های مجید سبزی و مسئولان باشگاه پرسپولیس سراغی از شما گرفته‌اند؟

در این مدت تنها برادران حاجیلو به ما سر زدند. پسرم بارها به من گفته‌ است خودت را کوچک نکن و پیش این و آن نرو اما من نه دیگر طلایی برای فروش دارم و نه وسیله‌ای در خانه. کار من شده است، نگاه کردن عکس مجید و گریه کردن.

  • علی پروین چطور؟ چون وی زمانی که سبزی در بیمارستان بود گفته بود« اگر یکی به من بگوید زندگی‌ات را بده تا سبزی از در بیمارستان سالم بیرون برود، به خدا زندگی‌ام را می‌دهم».

آن زمان خیلی‌ها قول دادند اما افسوس که هیچ کمکی نشد.‌در یک مراسمی هم علی پروین را دیدم و او به اطرافیانش گفت شماره من را بنویسند اما هیچ خبری نشد. در این مدت بارها هم به وی زنگ زدم اما امروز و فردا می‌کند و نه از سوی او و نه از سوی دیگران حرکتی برای حل مشکلات من صورت نمی‌گیرد.

کد خبر 139919
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز