جمعه ۲۴ تیر ۱۳۹۰ - ۱۴:۱۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: با مشخص شدن سرمربی تیم راه‌آهن تلاش برای جذب بازیکنان جدید و دیگر عوامل کادر فنی آغاز شد.

راه‌آهن

 به گزارش همشهری آنلاین، پس از فراز و فرود‌های فراوان سرانجام مالکان باشگاه راه‌آهن مشخص شده و در پی آن علی دایی به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شد. در پی این انتخاب با توصیه علی دایی، این باشگاه برای جذب بازیکنان جدید دست به‌کار شد. که در نخستین اقدام یک دروازه‌بان، یک هافبک و یک مدافع به همراه دستیاران سرمربی‌ این تیم مشخص شدند.

به گزارش فارس، حسن رودباریان که در آستانه توافق با فولاد خوزستان قرار داشت و مذاکرات مثبتی هم با مجید جلالی انجام داده بود، در چرخشی 180 درجه‌ای و پس از صحبت با انصاری فرد، مدیرعامل باشگاه راه آهن و همچنین نظر مثبت علی دایی، به راه آهن پیوست.

همچنین حسین کاظمی و حسین کعبی دو بازیکن فصل گذشته استیل آذین پس از مذاکره با حسین هدایتی، توانستند رضایتنامه خود را از این باشگاه بگیرند و با توافق با مسئولان راه آهن به این تیم پیوستند. این دو بازیکن که با راه‌آهن قرارداد داخلی بستند

مسعود عالی‌پور هم آنالیزور راه آهن شد. عالی‌پور در دو سال گذشته دستیار علی دایی در پرسپولیس بود و پیش از آن هم با پرویز مظلومی در مس کرمان همکاری می‌کرد.

 در همین حال، نخستین تمرین رسمی تیم فوتبال راه آهن که هفته گذشته امتیازش در بورس به بخش خصوصی واگذار شد، با حضور یحیی گل محمدی و بهزاد غلامپور و در غیاب علی دایی برگزار شد.

 محمدحسن انصاری فرد مدیرعامل باشگاه نیز در این تمرین حضور یافت و به معارفه گل محمدی و غلامپور برای بازیکنان پرداخت.

 انصاری فرد در جمع بازیکنان اظهار کرد: هم گل محمدی و هم غلامپور از بازیکنان بزرگ فوتبال ایران بوده‌اند که سابقه حضور در تیم ملی و دو تیم پرسپولیس و استقلال را دارند. این دو نفر نیازی به معرفی من ندارند و من فقط به رسم احترام امروز به تمرین آمدم.

 وی با بیان اینکه 40 درصد از قرارداد فصل گذشته بازیکنان پرداخت شده گفت: مالکان جدید باشگاه پس از جلسه‌ی اولی که با مدیریت باشگاه داشتند، 40 درصد از قرارداد بازیکنان را پرداخت کردند. ضمن اینکه آن‌ها قصد تغییر نام باشگاه را ندارند و این تیم باسابقه با همان نام راه آهن در لیگ برتر حضور خواهد یافت. برنامه‌های خوبی برای تقویت تیم در دستور کار دارند ضمن اینکه کادر فنی خوبی هم برای تیم انتخاب شده و به احتمال فراوان در چند روز آینده ژلکو میاچ هم به جمع کادر فنی اضافه خواهد شد.

کد خبر 140400
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز