همشهری آنلاین: تیم ملی بسکتبال کشورمان در آخرین دیدار خود در تورنمنت چهار جانبه پرتغال مغلوب تیم ملی این کشور شد و با یک پیروزی و دو شکست به کار خود در این مسابقات پایان داد.

basketball

بسکتبالیست‌های ایران در این مسابقه بازی خوبی را ارائه دادند و توانستند تا پایان مسابقه شانه به شانه حریف خود پیش روند.

در این دیدار حامد آفاق به دلیل مصدومیتی که در بازی با رومانی پیدا کرده بود به میدان نرفت و صمد نیکخواه بهرامی نیز به دلیل جلوگیری از تشدید مصدومیت تنها 10 دقیقه برای تیم ملی کشورمان بازی نمود.

به گزارش سایت فدراسیون بسکتبال، تیم ایران کوارتر اول را با حساب 20-10 به حریف خود واگذار کرد ولی در کوارتر دوم با سرعت بخشیدن به بازی و پرتاب‌های سه امتیازی موفق شد اختلاف امتیازات را جبران نموده و نیمه اول را با نتیجه 32-29 به سود خود پایان دهد.

دو تیم در کوارتر سوم نیز رقابت فشرده‌ای با یکدیگر داشتند به طوری که نتیجه بازی در پایان کوارتر سوم 45-44 به سود ایران بود. ولی از آنجائی که تنها 7 بازیکن در ترکیب تیم حضور داشتند، ملی‌پوشان کشورمان در انتهای مسابقه بازی را به میزبان واگذار نمودند و با نتیجه 56-62 شکست خوردند.

لازم به یادآوری است که به دلیل عدم صدور روادید اروپا برای 6 بازیکن ایرانی، تیم ملی کشورمان با 10 بازیکن به این تورنمنت اعزام شد که در آنجا نیز حامد سهراب نژاد در بازی اول با آسیب‌دیدگی مچ روبرو شد و مسابقات را از دست داد و اوشین ساهاکیان نیز بنا به توصیه پزشک تیم برای تیم کشورمان بازی نکرد.

بدین ترتیب در پایان مسابقات، تیم ملی پرتغال با سه پیروزی و بدون شکست قهرمان این تورنمنت شد و تیم‌های آنگولا، رومانی و ایران هرکدام با یک پیروزی و دو شکست و با احتساب معدل گل بین آنها به ترتیب در رده‌های بعدی قرار گرفتند.

تورنمنت چهارجانبه پرتغال از سطح بالایی برخوردار بود و با حضور قهرمان آفریقا و آسیا و دو تیم اروپایی محک بسیار مناسبی برای تیم ملی ایران بود.

 

کد خبر 141327
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار توپ و تور

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز