کالیفرنیا: مردی در آمریکا با استفاده از کارد کره‌خوری، غده داخل شکمش را بیرون آورد.

 همسر این مرد 63 ساله در تماس با پزشک اورژانس به او گفت که همسرش برای درآوردن این غده خودش دست به کار شده و برای این کار از کارد کره‌خوری استفاده کرده است. پلیس نیز که پس از تماس همسر این مرد، وارد خانه آنها شد، در حالی این مرد را داخل آپارتمانش یافت که کارد 15سانتی‌متری را در شکمش فرو برده بود. این مرد که با این جراحی خودسرانه باعث آسیب رساندن به معده خود شده بود و خونریزی داشت، مجبور شد تا رسیدن اورژانس، سیگاری روشن ‌کرده و آن‌را روی زخمی که در حال خونریزی بود بگذارد. حال این مرد پس از جراحی در بیمارستان رو به بهبود است.

اتوبوس دوچرخ

پکن: رانندگی عجیب یک‌راننده ‌اتوبوس صورتی در چین این روزها حسابی بر سر زبان‌ها افتاده است. ماجرا از این قرار است که آقای شی‌شائو راننده این اتوبوس، مسافت زیادی را در خیابان‌های شهر شائویانگ، بدون چرخ‌های عقب رانندگی کرد و توجهی هم به اخطارهای پلیس و شهروندان نکرد. این راننده 48ساله به‌خاطر بلند بودن صدای رادیو متوجه نشده است که چرخ‌های‌ عقب اتوبوس جدا شده‌اند و قسمت عقب بدنه خودرو در حال کشیده‌شدن روی آسفالت خیابان است. گویا مسافران این اتوبوس هم که تعدادشان زیاد نبوده مدت زیادی از وضعیت اتوبوس آگاه نشده بودند. آنها در این باره به خبرنگاران گفتند: ما تمام مدت فکر می‌کردیم که فقط یکی از کمک‌فنرها آسیب‌دیده است.

مدلی از شهر توکیو

توکیو: یک‌هنرمند ژاپنی با جورچین‌های اسباب‌بازی مدلی از شهر توکیو ساخت. این هنرمند ژاپنی در این مدل سعی کرده است تمام جزئیات خیابان‌های شهر توکیو را به نمایش بگذارد؛ به‌طوری که فروشگاه‌ها،چراغ‌ها، قطار درون شهری، پمپ‌بنزین و سایر موارد در آن دیده می‌شوند. وی حتی بندری تجاری را ساخته است که در آن کشتی‌ها و جرثقیل‌ها هم وجود دارند. البته هنوز نمایندگان کتاب رکوردهای گینس قانع نشده‌اند که این مدل را به‌عنوان جالب‌ترین و پیچیده‌ترین مدل در نوع خود به ثبت برسانند. خالق این اثر در رابطه با مدلی که ساخته است به رسانه‌ها گفت: برای اینکه پیشرفت شهر توکیو و تکاپوی افراد جامعه را پس از زلزله مهیب ژاپن برای سازندگی نشان دهم چنین مدل پیچیده‌ای را ساختم.

ماهی‌های مقاوم

ولینگتن: زنده ماندن 2ماهی قرمز به‌مدت 4ماه و نیم در نیوزلند باعث شده است تا بسیاری از زیست‌شناسان این نوع ماهی‌ها را از مقاوم‌ترین ماهی‌های شناخته شده بدانند. این دو ماهی 134روز را در شرایط بسیار سختی که پس از زلزله شهر کرایس‌چرچ به‌وجود آمده بود سپری کرده و زنده ماندند. این دو ماهی‌قرمز طی این مدت طولانی بدون غذا و در یک‌آکواریوم معیوب با آب بسیار ناچیزی به حیات خود ادامه داده‌اند. این در حالی است که شرایط زیست‌محیطی کرایس‌چرچ پس از زلزله مهیب این شهر برای بسیاری از موجودات زنده بسیار وخیم بوده و به مرگ آنها منجر شده است. آکواریوم این ماهی‌ها که به‌خاطر قطع شدن برق، دستگاه تصفیه‌ای نداشته در زیر آوار ساختمانی پیدا شده است. گفتنی است بر اثر زلزله کرایس‌چرچ بیش از 190نفر کشته شدند.

کد خبر 141534
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز