همشهری آنلاین : معاون سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به اعلام نتایج آزمون کارشناسی ناپیوستـه پودمانی دانشگاه جامع علمی کاربردی، گفت: ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان از 27 شهریور ماه آغاز می‌شود.

حسین توکلی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به پذیرش حدود 50 هزار داوطلب در آزمون کارشناسی ناپیوسته، اظهار کرد: از بین داوطلبانی که حدنصاب نمره علمی لازم را احراز کرده‌اند، براساس اولویت کد رشته محل‌های انتخابی و ظرفیت‌ها، گزینش انجام و اسامی پذیرفته‌شدگان در هر کد رشته محل استخراج شد.

وی با اشاره به مهلت ثبت‌نام پذیرفته شدگان در این آزمون، گفت: کلیه پذیرفته‌شدگان باید در یکی از روزهای 27 تا 31 شهریور ماه با در دست داشتن مدارک مورد نیاز و با توجه به کد رشته محل قبولی به مرکز آموزشی ذیربط مراجعه کنند.

توکلی با اشاره به زمان مصاحبه رشته‌های نیمه‌ متمرکز، اظهار کرد: داوطلبان برای رشته‌هایی که نیاز به اقداماتی نظیر مصاحبه و یا آزمون عملی دارند، باید در روزهای 16 تا 19 مرداد ماه به مرکز آموزشی ذیربط مراجعه کنند.

معاون سازمان سنجش با تاکید بر اینکه عدم مراجعه داوطلبان در روزهای تعیین شده برای انجام مراحل نهایی گزینش به منزله انصراف قطعی از گزینش در رشته مورد نظر تلقی می‌شود، خاطرنشان کرد: پس از اعلام نتیجه مراحل مصاحبه و یا آزمون عملی این دسته از داوطلبان، گزینش نهایی انجام و فهرست اسامی قبول‌شدگان نهایی متعاقباً از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.Sanjesh.org منتشر می‌شود.

این آزمون با رقابت 108 هزار و 285 داوطلب در 29اردیبهشت ماه برگزار شد.

کد خبر 141802

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز