همشهری آنلاین: سومین دوره از مسابقات زورخانه‌ای قهرمانی آسیا با کسب عنوان قهرمانی برای نماینده ایران و تیم کشورمان به پایان رسید.

زنگ

به گزارش مهر، سومین دوره مسابقات زورخانه‌ای قهرمانی آسیا که در شهر "داکا" در بنگلادش برگزار شد، شنبه شب (8 مرداد) با قهرمانی تیم ملی پهلوانی و زورخانه‌ای ایران به پایان رسید. در این مسابقات تیم‌های تاجیسکتان و عراق به ترتیب عناوین دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

در این مسابقات باستانی‌کاران کشورمان پس از کسب عنوان قهرمانی در رشته تیمی زورخانه‌ای و کسب عناوین قهرمانی در جدول رشته‌های هنرهای فردی، در مجموع بخش تیمی با کسب 168 امتیاز قهرمان شدند. در بخش زورخانه‌ای هم تیم ایران با 1172 امتیاز برسکوی نخست ایستاد.

در بخش انفرادی حمیدرضا اعرابی، در کباده مصطفی حسین نژاد، در میل گیری سنگین علی خداوردی، در میل بازی فرشاد حیدررضایی، در چرخ چمنی توحید فتحی و در چرخ تیز مصطفی حیدریان به عناوین نخست دست یافتند.

همچنین در کشتی پهلوانی و در وزن 90+ کیلوگرم آرش مردانی از ایران، در وزن 80-90 کیلوگرم عمار ابراهیم حسین از عراق، در 70-80 کیلوگرم محمد آزاد از افغانستان و وزن 60-70 کیلوگرم سید محمود زمیراف از تاجیکستان مدال‌های طلا را از آن خود کردند.

کد خبر 141867
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز