سه‌شنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۵:۴۴
۰ نفر

گروه حوادث: تصادف زنجیره‌ای 12‌کامیون، تریلی، وانت و خودروی سواری در بزرگراه شهید یاسینی یک کشته و چند مجروح بر جای گذاشت.

تصادف

در این حادثه که ساعت 8:21 دقیقه صبح دیروز در بزرگراه شهید یاسینی تهران رخ داد، ترمز کردن ناگهانی راننده یک دستگاه کامیون، باعث برخورد یک خودروی سواری با آن شد. خودروی سواری پشت کامیون و با فاصله کمی از آن در حرکت بود و در همین هنگام برخورد تریلی دیگری با خودروی سواری باعث شد تا چندین خودروی دیگر هم درگیر این حادثه شوند و تصادف زنجیره‌ای رخ دهد.

با اعلام این حادثه به 125، آتش‌نشانان ایستگاه‌های 26، 32، 19، 57 و 71 همزمان راهی محل حادثه شدند.در جریان این حادثه یک نفر از سرنشینان خودرو سواری که با کامیون و تریلی تصادف کرده بود در دم جان سپرد و 3سرنشین دیگر آن که به‌شدت آسیب دیده بودند توسط امدادگران اورژانس به مراکز درمانی انتقال یافتند. 2 نفر از این مجروحان در اتاق درهم‌پیچیده خودرو و زیر کامیون گرفتار شده و با مرگ دست و پنجه نرم می‌کردند که آتش‌نشانان با استفاده از تجهیزات ویژه و طی عملیاتی نفسگیر موفق شدند آنها را زنده بیرون کشیده و در اختیار امدادگران اورژانس قرار دهند.

در این حادثه، آسیب زیادی نیز به یک تریلی حامل میلگرد، یک کامیون حامل مرغ، یک کامیون حامل آب معدنی و یک وانت بار وارد شد و دیگر خودروها با آسیب‌های جزئی روبه‌رو شدند.به گفته امیر مهدیانی، معاون منطقه 3 عملیات آتش‌نشانی تهران، آتش‌نشانان با به‌کارگیری تجهیزات ایمنی و نجات، ضمن اجرای عملیات ایمن‌سازی‌، برای پیشگیری از رخداد آتش‌سوزی و دیگر حوادث احتمالی، عملیات خارج کردن آسیب‌دیدگان و جابه‌جایی خودروهای آسیب دیده را انجام دادند.وی افزود: این حادثه باعث بسته شدن 3‌ساعته مسیر شرق به غرب بزرگراه و ایجاد راهبندان بسیار سنگین شد.

کد خبر 142047
منبع: همشهری آنلاین

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز